|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har någon fiffig idé på hur man kan förvara en hardtop över sommaren? Den tar ju sådan stor plats och är ju en rätt osmidig "pryl" när den inte sitter på bilen :-) MVH Peter | |
|
Har du garage så är det ett bra ställe att sätta upp den i taket på om takhöjden tillåter dvs . Annars ovanför soffan i vardagsrummet kanske hehe . M som i Motor |
|
|
Jag brukar lägga min på biljardbordet hemma...... Osmidigt, jag vet =) |
|
|
Takhöjd i garaget är närmare 4 meter... Någon sorts hissanordning? Biljardbord är en precis lika "smidig" möbel som en hardtop till bilen... |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Finurligt Micke.... Undrar om den är dyr? Eller kanske man kan fixa ihop en "kopia" själv? Tack för länken. /Peter |
|
|
Enligt länken så kostar den $373.86 men hur väl det stämmer vet jag inte. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag har lite dåligt med plats i mitt garage, så jag köpte en sådan Universalhiss som Micke länkade till. Letade reda på kvittot nyss, jag betalade 4.000:- för den våren -05. Den är inte så enkel att hantera, men när väl hardtopen och fästena sitter på sin plats, så är det bara att försiktigt veva/hissa upp den. /Maria |
|
| Annars finns ju BMW-original! (OT: F-n vad avis jag är på din B8:a cab...) :) | |
|
Glömde nämna att hissen är original, och köpt på BMW. /Maria |
|
|
Och den jag länkade till är minst sagt oxå original. .-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ska kika in på BMW och kolla om den kostar 4000. Låter ju inte alldeles oöverkomligt i så fall.... Skönt med lite plusgrader ute... Längtar efter våren!!! |
|
|
Ingick det nån slags "sommarpyjamas" till hardtopen (E36), eller vet nån var man kan köpa en?? /Touchdown |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.