|
|
|
|---|---|
| Hej. Som rubriken säger, bilen är en 325 touring 02 | |
| BMW original är inte särskilt dyra. | |
| Vet du vad de kostar? | |
| Nej, det kommer jag inte ihåg, men det rörde sig om några hundralappar för ett par, tror jag. | |
| Tack! | |
| Jag betalade 448 kr för ett par hos BMW för något år sedan. | |
| Original rekommenderas, snygga och med bra passform. | |
| Finns det någon sida på bmw där man kan se alla delar?! | |
|
BMW_lover_22: Bara som svartvita illustrationer på Länk Om det är kromröret du vill se så är det det till vänster på bild Länk |
|
| Men passar dem på min 320 med? med dubbla utblåsen på ju.. hmm. sätts det en på var eller går dem ihop eller hur?! | |
modano |
det finns till alla BMW modeller.. åk ner till närmaste handlare och kolla ! |
| Samma på 320 och 325, dom säljs separat och ser lika på höger/vänster | |
| Det är tydligen olika art.nr beroende på om man har M-sportpkt eller inte. Är det olika ljuddämpare bak på M-sport (320,325) och de utan? Någon som vet nått om detta? | |
| Nej det är ingen skillnad, jag har haft både standard och M-sport kofångare bak på min bil. Inga konstigheter alls. | |
|
Hur sitter de fast på rören? Jag behöver lossa mina för lite rengöring & kromputsning. //Vad vore vinterkörning utan x?\\ |
|
| Bara att ta ett ordentligt grepp om de och dra. De kan sitta nått så alldeles om de suttit på länge. Det kanske hjälper om du tar lite 5-56 på clipsen som sitter inuti förlängaren, du kommer åt dem från baksidan av förlängaren och eventuellt finns det en springa framtill som du kan använda dig av för att spreja in lite 5-56. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.