|
|
|
|---|---|
|
Min instrumentbelysning slocknar ibland när jag blinkar åt något håll eller när jag slår på eller av helljus. ibland blinkar det bara till och ibland måste jag slå på och av ljuset för att det ska tändas igen. nån som har haft liknande problem eller är det bara att sätta igång att leta glapp. Tacksam för svar hellre GasHäng än RattGlapp. | |
modano |
kolla kabelstammen som går till bagageluckan! Den går utmed vänster ¨ångjärn till luckan och kablaget här brukar gå sönder och ställa till konstiga elfel... |
|
jajjamen då ska jag ta och titta upp det då.. ingen annan somm har nån bra ide? hellre GasHäng än RattGlapp. |
|
|
ta bort kabelanslutningarna för höjdinställningen för halvljuset |
|
| Jag hade samma fel.. kopplade loss kontakterna till höjdinställningen på min bil idag och felet verkar ha försvunnit, så testa det!! | |
|
ska prova med det. men det har blivit kraftigt mycke bättre nu sen jag slog några slag på själva knappen för höjdinställningen varje gång instrumentbelysningen slocknade. men ska ta bort den då så blir det nog toppen.ska endå slänga på angeleyes nu i veckan och då funkar endå inte den inställningen.. hellre GasHäng än RattGlapp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.