|
|
|
|---|---|
| vad säger ni om denna ?? Länk är den värd pengarna elelr för högt prissatt?? räcker motorn till??? har den gått för långt?? | |
|
Han verkar ha koll på historiken iallafall vilket verkar seriöst. Högt prissatt eller är många andra lik som ger en missvisande prisbild. Slå en sökning på motsv. modell. Räcker motorn? Ska du sommarcruisa och vill ha en sexas gång så ja, den räcker nog till om du inte har extrema preferenser. Men det är ju en cab och ingen racerbil. Miltalet verkar normalt. Långt har den iallafall gått enl. mig. Magkänslan säger att den verkar väldokumenterad och pedant ägare - sånt kostar alltid mer än motsv. bil på "Sveriges billigaste bilar AB" eller Jonny som sysslar med import med kontoret på fickan, tror du förstår vad jag menar (sunt förnuft kommer man långt med). Lycka till. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
modano |
Motorn är riktigt tråkig i en bil som Z3... |
|
Visst har bilen gått en del för att vara cab men det är nog snarare psykologiskt än att det har någon funktion på bilen. 12000 mil är ju ingenting egentligen. Samma motor sitter i E39 och E46 och där är det knappast någon som höjer på ögonen för 12000 mil. Oroa dig inte för milen. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Såg att jag skrev fel. Den har INTE gått långt enl. mig. Sorry! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Snygg som satan! Har kört z3 med den motorn, eller var det 2.2? Hur som helst så tycker jag att kraften räcker i en liten, lätt, öppen bil med fladdrigt chassi. Du får ju sexans ljud också. Prut till 110 känns rimligt. Mr C |
|
|
Jag håller med Mr C. Har kört Z3 1.8 (var det zzzzz3 den hette?? :) samt även en Z3 3.0 vilket kändes som overkill för bilen. En sexa skall det vara och jag tror att man klarar sig alldeles utmärkt med den lilla på antingen 150 eller 170hk. 12000mil är mekaniskt sett inga problem men jag kan tänka mig att många cabköpare (varav väldigt många är 50+) tycker annorlunda som ser ett entusiastvärde i bilen och därför ratar cabbar som rullat >10000mil. Men detta borde istället öppna möjligheter hos köparen för rejäl pruttning :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.