|
|
|
|---|---|
|
Hei. Min Bil: 320 DAT Touring 2003 Model Km: Nesten 100000 km Jeg sliter med et lite/stort problem. Det har seg såndt at jeg får en during ved pådrag eller ved å sleppe gassen samt lar bilen renne og lar turtallet synke(bremse på giret) ned til rett under 1500rpm(merker det best vist jeg ligger i 70 km/t og slepper gassen,men den kan komme ved lavere hastighet også) og sist når jeg ligger i 100km/t og kjører. Når jeg slepper gassen og lar bilen bremse på giret ned mot 1500 rpm kommer lyden i det kassen slepper giret for å sette inn et lavere gir eller frier den (ca1250rpm eller noe såndt),da kommer et kort brommling/during (viberasjon),men etter den har sluppet giret er lyden vekke. Det høres også når jeg gir på.det er som en viberasjon eller noe, eller en svak during,men så snart jeg slepper gassen stopper det. Og den siste er når jeg ligger i 100km/t,da også kommer det en svak during/bromling.Men ved 90km/t er det ikke noe lyd i det hele tatt. Jeg har skiftet til fabrikkny girkasse for BMW trodde det var det som var feilen) men det var det ikke.Jeg lurte på om det kunne være opphengslageret til akslingen eller kast i akslingen eller noe såndt. Håper på noen hjelpende svar.På forhånd takk for alle svar. Trenger noen gode råd her for jeg er lei denne duringen nå | |
|
Kolla ljudämparen om den ligger nära karrossen nånstans och även motorkuddarna kan va dåliga om bilen gått lite hårt osv M som i Motor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.