|
|
|
|---|---|
| Ja som frågan lyder, dom har bla en M5 e60 där nån som vet nåt om dom ?? | |
|
Är bosatt där/här men har aldrig hört talas om det företaget. Har du nån länkt tlll företagets hemsida, adress? Hittar inget när jag söker på infra entreprenad...Det kan vara efterföljaren till Autotaktik som jag tror kånkade i höstas. det säljs inga bilar via hemsidan iallafall och den är inte uppdaterad på 6 månader... Du kan skicka via PP om du inte vill ta det här. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Tänker inte säga vare sig bu eller bä om Infra. Har däremot jobbat med han som antagligen startade den firman, men det var i helt andra branscher. Tror att dom importerar prestandabilar. Har sett en del importerade AMG's och liknande snurra utanför firman. | |
|
koldman; Var i Å-berga ligger lokalen någonstans?! Har varken sett reklam eller nåt annat från den firman och jag borde vara deras målgrupp ;) M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Ja vart ligger det ? Vad hände med Autotaktiks gamla lokaler egentligen ? |
|
|
Det sker utförsäljning av kläder där idag... Min bil: Länk |
|
| Såg att han har en den gamla m3 gtn till salu som han tidigare försökte sälja i flera år TEJ142 Länk | |
| Länk | |
| sl 500 | |
| WAN vilken bil menar du ? | |
| SL500 s05a silver å en svart Länk | |
|
WAN, det är nog bättre om du länkar till bilannonsen och inte bytbil.... Min bil Länk |
|
| de begriper nog de flesta att de inte gick! | |
|
Är också bosatt i åkersberga (återvändare). Känner inte igen firman... Min Cabrio Länk |
|
|
Länk Min bil Länk |
|
|
skumt. Ingen hemsida och ingen adress om man söker på fasta telefonnumret. Däremot går mobilnumret till Autotaktik... Med andra ord så är ju gamla autotaktik inblandad i den här firman. Min Cabrio Länk |
|
|
Anders; Eftersom firmatecknaren i båda bolagen heter Stefan så var det inte så svårt att lista ut ;) Antagligen bilar som han hade till salu i det gamla bolaget som han nu säljer av... Kontoret på fickan har han iallafall. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Han håller hus uppe vid Olssons möbler vid Säby Gård. | |
|
Egentligen inget fel med att ha "kontoret på fickan" Låga omkostnader ger låga priser till bilköparen.... |
|
|
Som tidigare sagt i tråden, uppe vid Säby ligger firman. Namnbyte har tydligen skett till Åkersberga Bilhall eller liknande. (Rätta mig om jag har fel). Hörde av en av finansiärerna att besök tas glatt emot där. |
|
| Samma säljare som på Autotaktik. Men nu med ny ägare. M3:an (GT) såldes till en samlare i Norge som har haft flertalet BMW firmor där. Fanns tydligen många mysiga bilar där. Bla en M3 E30 Evo med ca 2000 mil på mätaren. *Vill ha* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.