|
|
|
|---|---|
|
Skall precis till att beställa 1st 120i med nya motorprogrammet till min sambo. Tänkt att beställa följande extra utrustning: M-sport paket, advantage paket, pdc bak, motorvärmare med grenuttag och ev metallic lack. Är det någon annan utrustning man bör tänka på? Kostnaden för att fabriksbeställa motorvärmare någon som vet kostnaden? Metallick lack skall man satsa på det? Är det lättare att sälja bilen sedan om den har metallick lack? I såfall vilken färg bör man välja? Har fått ett pris för 120i med advantage samt M-sport för 255 000 kr. Är det ett ok pris? Skall betala extra för tilläggen metallick, motorvärmare och pdc bak Hobbson i Göteborg | |
|
färgfrågan finns det mängder av trådar med och likaså ev. tillval. Alla här utom två-tre stycken som har en etta tycker att xenon är ett krav... likaså fällbara nackskydd bak... Jag har inte fått min bil än, så jag har egentligen ingen egen åsikt än! |
|
| jag tycker stora klimman är ett krav också, fast den kanske ingår i nått av paketen? | |
modano |
motorvärmare går ej att få monterad från fabrik |
modano |
du bör definitivt välja till comfortpaketet och metallic gör bilen mer eftertraktad i nästa led |
|
Av dom saker jag valde som jag är mest nöjd med är skinnklädseln! Största bristen med 1-serien är ju att inredningen inte håller premiumklass till 100%, men skinnet fixar till det iaf lite. Helt klart nöjd med det!. Sen blev det en miss mellan mig och försäljaren om vad lillakliman och stora gör så jag fick bara den mindre och jag skulle helt klart ta den stora. |
|
|
Rökarpaketet kostar ingenting men ger en lucka framför växelspaken med 12v-uttag istället för det lilla förvaringsfacket. Jag tycker att det ser snyggare ut och man får ett 12v-uttag extra. Du ska absolut välja stora kliman. Bästa funktionen är restvärme som håller bilen varm när du springer in i affären. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.