|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en e39;a , och jag var på en skrot nära hemtrakterna och tittade på en annan e39;a som det satt en "öppnings" knapp över huv öppnaren på förarsidan, och på min sitter det bara en "täck" bricka där! Jag undrar då följande: Är kablarna dragna även på min mod?,eller måse man dra ny kabelhärva?! Någon som vet?! eller kan förklara lite bättre!!!? Tacksam för svar!! MVH; Oskar | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Intressant !! saknar du centrallås ?? eller vad är nu detta för variant, kommer inte ihåg att jag sett någon utan den knappen, eller ingår det i nått komfortpaket ?? Kan du fjärrnyckel som går att öppna bakluckan med ?? Om nått är fördraget är svårt att svara på utan att ta bort panelen ///MVH Hasso Länk |
|
Nej jag har centrallås,men dock inte med fjärrnyckel! Bilen jag såg knappen i var nog den mest "snik" utrustade bmw jag sett så jag undrar varför jag inte har den?! Jaja..får ta bort täckpanelen och kolla!! |
|
| Min förra 523 hade en sådan knapp, dock inte min nuvarande 540. Tycker att det kvittar en hel del. | |
| Ja så spelar det ingen roll...var tvungen att kolla upp det bara!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.