|
|
|
|---|---|
|
Länk Så är alltså skicket på den, jag har själv köpt den och lagt ner lite på att fixa klima/kylsystem för totalt 32000. Så vad tycker ni att den kan vara värd? En verkstad inne i uppsala fixar skadorna för 20.000:- | |
| ser ju inte så farligt ut det fixar du själv om du kan skruva lite och prata i telefon =) till en skrot och köper det du behöver sen lite spet och släga service så blir den som ny mvh | |
|
Har vart till en bilplåtverkstad i stan och alla där tar mellan 20 och 25 för att laga det, så jag åkte hem till en polare vars farsa är plåtslagare. Problemet är plåten som är tillskrynklad framför höger skärm och fronten har liksom tryckt bak kylaren så att fläkten är helt söndertuggad. Det är mer än vad man ser på bild, har ej tillgång till garage heller :( Men om nån på forumet bor i trakterna och vill hjälpa till är det bara att hojta till :) |
|
|
Hs01jowe : Kan du inte köpa begade plåtdelar och front på skrot då? måste ju bli billigare |
|
|
Annars så kanske jag vet en som är intresserad utav motorn:P |
|
|
m_johan84: Jo, men det är själv plåtarbetet som kostar, det är inget jag kan göra själv. |
|
| Jag fick ett bud på 10.000 nyss. Ska jag ta det? Det är ju en hel del som ringer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.