|
|
|
|---|---|
| Har en 2800 -70 som är totalrenoverad och i ett mycket fint skick, charmonixvit med blå inredning. Någon som har någon koll på hur många av de tidiga E3 modellerna som finns kvar idag? Någon här på forumet som känner till någon eller till och med har en i garaget? | |
|
kompisen har en 2500 som har gått 4000 mil. jag tror inte den har varit ur garaget på 20 år! |
|
| Det måste vara rätt unikt! var i Sverige står den bilen? Vet du vilken färg o årsmodell det är? | |
|
Den står i Borås, vit är den, helt orginal, 1 ägare. årsmodell 1973 |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Det finns inga foton på den? Sälja? :) |
|
Inga foton nu. Tror ej den ska säljas |
|
|
Här finns en Länk Mvh/Micke |
|
|
Här är en riktig favorit ! :) Länk |
|
|
Den på mobile var inte lite fräck! Rätt saftigt pris i och för sig... men det verkar vara dåligt med 2800;or? Någon som har produktionsantalet för de tidiga E30rna eller vet hur många som finns i sverige? Sällan man ser E3or överhuvudtaget... |
|
|
Vet inte riktigt hur jag läste e3 som e9 troligen för att jag stirrat på e9 för länge nu. Mvh/Micke |
|
| Ja gammal tråd, men nu har jag en E3 också... | |
|
Jag har en -71 men gamla modellen /Otto |
|
| Jag har en 2800 -69 som är ombyggd till pick up! Skall byggas om till A-traktor till grabben om några år! Sen blir det pickis igen =) | |
| Jag kommer förmodligen att byta tre E21 objekt mot en 2800-70 Nevada-brun, jag har länge sneglat på E3 modellen och nu har jag chansen att äntligen få tag i en vagn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.