AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.196

Vilken är den finaste BMWn ni skådat?

Sida 2 av 2
Tycker att M635 forever's Är snäppet vassare än hassos, då den har mer "riktiga" fälgar. Båda var otroligt läckra, den enda BMWn jag kan tänka mig att äga!

A.
741
A.G
BMW 316-76
BMW 3,0 Csi-71
BMW 530d Xdrive

Alpina CS #003
Alpina Gemeinschaft #208
BMW Club Finland #2145
Om man nu ska jämföra dessa två så är Patriks klart "attraktivare"

Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Får lägga in en röst på min gamla M635csi:
Länk

//Daniel
al
371
alfatok
850IA -91,735 IAL -92, 530 IA -03 (E60). 3.0 L -75
En silvermetallic 503 Coupé i Göteborg, för 10 år sedan- SÅ vacker!!

Kul att höra alla åsikter! 635an är en ruskigt läcker piece of art! Av någon anledning är jag väldigt svag för Z1an! Jag har en kompis i mellanöstern som äger en röd Z1, jag glömmer aldrig när han tog mig på en tur i denna skönhet! Många anser att den är ful,men jag tycker det är en kult vagn med körglädje och väghållning som imponerar:). En annan dröm är en lågmilad M5 E34 i nyskick...mmmm

Visa användare
576
ErikBerg
2002tii -75
1802 -73
En dag när jag åkte förbi BilDahl i Umeå hamnade jag bakom en 3,0 CSL! En äkta (jag vet)! Jag följde efter en bit och bara njöt av synen...
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Det måste vara den M3 E-46 jag sett här i forumet en Blå Laguna blå tror jag särgen heter smurf blå är rätt nära .

tror han ska sälja delar från den bilen här på BMW Börsen .
Nått nytt projekt antar jag får se vad som händer .

PS: Barnsligt förtjust i E-46 Karossen så snygga linjer m...

M som i Motor
Såg en Imola röd M6 Cab på bytbil för ett tag sedan. Den satte sina spår den med! Det måste vara den brutalste BMWn på marknaden i dag!

In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
jag vill rösta på m635:an en riktigt vacker skapelse. men en m5 e28 e ju inte helt fel det häller.

//stoffe
Man får kanske dela in bedömningarna i 2 olika kategorier: klassiska BMW och moderna BMW.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.