|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tycker att M635 forever's Är snäppet vassare än hassos, då den har mer "riktiga" fälgar. Båda var otroligt läckra, den enda BMWn jag kan tänka mig att äga! |
|
|
Om man nu ska jämföra dessa två så är Patriks klart "attraktivare" |
|
|
Får lägga in en röst på min gamla M635csi: Länk //Daniel |
|
|
En silvermetallic 503 Coupé i Göteborg, för 10 år sedan- SÅ vacker!! |
|
|
Kul att höra alla åsikter! 635an är en ruskigt läcker piece of art! Av någon anledning är jag väldigt svag för Z1an! Jag har en kompis i mellanöstern som äger en röd Z1, jag glömmer aldrig när han tog mig på en tur i denna skönhet! Många anser att den är ful,men jag tycker det är en kult vagn med körglädje och väghållning som imponerar:). En annan dröm är en lågmilad M5 E34 i nyskick...mmmm |
|
| En dag när jag åkte förbi BilDahl i Umeå hamnade jag bakom en 3,0 CSL! En äkta (jag vet)! Jag följde efter en bit och bara njöt av synen... | |
|
Det måste vara den M3 E-46 jag sett här i forumet en Blå Laguna blå tror jag särgen heter smurf blå är rätt nära . tror han ska sälja delar från den bilen här på BMW Börsen . Nått nytt projekt antar jag får se vad som händer . PS: Barnsligt förtjust i E-46 Karossen så snygga linjer m... M som i Motor |
|
|
Såg en Imola röd M6 Cab på bytbil för ett tag sedan. Den satte sina spår den med! Det måste vara den brutalste BMWn på marknaden i dag! |
|
|
jag vill rösta på m635:an en riktigt vacker skapelse. men en m5 e28 e ju inte helt fel det häller. //stoffe |
|
|
Man får kanske dela in bedömningarna i 2 olika kategorier: klassiska BMW och moderna BMW. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.