|
|
|
|---|---|
|
Någon som prøvat BD bromsarna? Skriv gærna några rader med erfarenheter =) Trevlig helg på er! | |
|
Bara positivt om dem funkar bra på bana och har inte slitits nämnvärt på 2000 mil för mig, detta gäller Bolt on skivor och belägg inga större/värre doningar. Mpower |
|
|
Har oxå bara bra erfarenhet av BlackDiamond. Hade deras skivor tillsammans med GreenStuff belägg och då hade den gamla E36:an väldigt bra bromsar. Har en polare som ordnar dessa och även andra bromsar till bra priser om du är intresserad. Mvh Jimmy |
|
|
Allt hänger på priset vettu ;) Runt om med greenstuff belägg, pris? |
|
|
M3-macke: Kan höra pris med honom im. Återkommer Är det bromsar till M3:an? Isf. så rekomenderas inte GreenStuff utan då ska man gå upp till RedStuff (rekomendationer enl. EBC). De rekomenderar inte GreenStuff för bilar över 200hk. Länk Mvh Jimmy |
|
|
ok. Bromsar till en M3 -94 (med kompressor) Eller så drömde ja bara om kompressorn :) |
|
| EBC-belägg är väl för lättare bilar, jag har kört med redstuff engång på m3 och dom var rikigt dåliga tycker jag. Jag använde den på bana iofs så om du inte kör hårt fungerar dom säkert bra. Jag rekomenderar gula pagid belägg annars om du ska köra hårt eller performance reiktion belägg som är av mycket bra kvalitet | |
| Kør aldrig bana me min m3a så de ska nog gå bra. E bara ute efter ett par bromsar som fungerar bra och e slitstarka o ser bra ut =) | |
|
Jag kör med black diamond skivor och belägg på min 240 (ca 215hk) tycker att dessa bromsar klart bättre än original men kräver nån liten sekund innan de börjar greppa ordentligt. Man får inte full bromsverkan direkt. Vill man ha något riktigt bra så ska man köra med performance friction belägg, då jävlar hänger man i bältet när man bromsar =) (sliter dock antagligen en del på skivor) |
|
|
Hitta ett alt. till de Black Diamond men jag antar det e lite skillnad på de. Någon som prøvat dessa? Länk De skulle ha 3900kr før slitsade skivor med ferodo belægg runt om till M3an. Priset lockar man frågan ær kvaliten...... Nån som har koll? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.