|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har chekat upp allt gummihuset, molway , infosite ..osv....den enda sidan det finns replicafälgar på är modbargains.com. Synd bara att det e en sida från USA ): Några förslag ?? Tack för alla svar :D | |
|
2sexy4u Är det M3 fälgarna eller M3 CSL fälgarna fråm modbargains du söker? Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Är det denna modell du menar? Länk |
|
|
Dessa finns hos Schmiedmanns: Länk Eller med däck: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Hade tänkt mig m3 evo fälgar.. jag vet att infosite hade dem, men inte längre |
|
| kolla med molway. dom har haft. är själv på jakt efter sånna. | |
|
Ska nog beställa m6 replica .......mycket bra pris också. 12000:- monterat o balanserat. Länk |
|
|
Men infosite säljer ju evo-fälgarna... Länk (andra bilden) |
|
|
Var det inte sådana jag länkade till? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Joda det var sådana jag tänkte mig från början( M3 evo) ...men m6 fälgarna sitter otroligt bra på e46 an. Har bara sett en bild på e46 an med m6 fälgar. Det är inte någon som kan länka lite flera bilder på en e46 a med 19" m6-fälgar. |
|
|
Här finns en del bilder :) Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Tack för bilderna .. dem sitter ju riktigt snyggt på bilen. Eller va tycks ? |
|
| Personligen tycker jag det är grymt snyggt | |
|
Et på fälgarna är 35,,tror ni de kommer att passa till e46 an ?? kommer att det att spåra mkt? |
|
| de där priserna från HH Däck i Malmö kan väl ändå inte vara med däck?? verkar ju för billigt. | |
markus00 |
Håller med om att priserna på HH däck är otroligt låga. Om man kollar på M6 replika fälgarna 19" Länk Står fälgpaket och det ingår montering och balansering. Men står inget om vad det är för några däck. Känns inte så seriöst tyvärr. |
|
Eagel f1 däck är det. Inte europatillverkade men ändå 12 000 e ju billigt, vad ska man förvänta sig. 235/35 19" ....ni kan ju ringa och fråga. Det gjorde jag . Har kollat upp dem o de är seriösa. |
|
markus00 |
Ja då är det ju verkligen riktigt billigt |
johanbengtsson |
Jag är också ute efter sådana fälgar man kanske skulle skapa en egen tråd om det. |
|
aah bmw kommer att kosta mig skjortan, nu blir jag ju sugen på fälgar oxå :-) Ska man ha 19" eller 18" till en silver 330? Ser inte 19" lite väl löjligt ut? Åsikter tack :-) |
|
|
@coldhex Klart du ska ha 19" till en 330, allt mindre ser ju löjligt ut! ;-) Ta de här, till exempel: Länk (jaja, jag erkänner, det är min annons...) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.