|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Rolex: Jo,men.. Har koll på vad som är rimligt pris på en 330-03a MEN det finns ALLTID undantag... inte i det här fallet men det finns ALLTID bilar som är betydligt billigare än likvärdiga på grund utav okunskap hos sälgaren osv.. (bara det jag menar, och behöver inte lalla mer om det? alla måste väll hålla med om att det finns undantag till i stort sett allt) och sen vet jag inte om man riktigt kunde klassa 850in som understa skiktet på begagnathandeln för ungefär tre år sedan, (jag gjorde inte det då iaf, men då hade jag iofs nyss gått ur skolan också) men det är ju vissligen upp till var och en vad som klassas som bottenskrapet.. 10år gammal bil så hör ju även 328an dit, prislappen så hör säkert 328an dit (min iaf):P för dom aldra flesta.. |
|
|
Att köpa en bil av sin arbetsgivare för 34% av marknadsvärdet måste väl ses som en förmån och bör väl då också beskattas? Men det kanske togs upp i deklarationen? ___ //Ulf |
|
|
downandback: Du verkar vara en kostnadsmedveten yngling. Sedan är de flesta som kommenterar denna tråden erfarna besvarar av liknande postningar om bluffsäljare på nätet och du kan alltid välja att inte lyssna på dem, inte ens höra vad de säger. Detta postar jag med liknande erfarenhet i ryggen. Jag vet inte allt men uppskattar forumets många tålmodiga personer som väljer att försöka upplysa människor att inte slösa bort sina pengar i onödan. Som du säkert vet finns det inga skitjobb utan bara slitjobb. Vill man ha en 330i-03 får man helt enkelt slita eller låna pengar. Svårare än så är det inte i mina ögon. JAg vill uppmuntra dig att flyga till London och inspektera varan, jag är den förste att gratulera dig till en god affär om det stämmer. Mvh Asken Hatar att slösa, älskar att spendera. Medvetenhet är viktigt vid val av lösning. |
|
|
Hei! Maureen er ute og rider igjen. Denne gang skal hun selge en Audi 2002 A4 på mobile.de til 4500 Euro, som er kanskje ti tusen Euro under markedspris. Er nysgjerrig på hvordan det gikk med resten av historien, Fredrik! Skjedde det noe mer? |
|
|
haha.. helt seriöst... måste man juh inse, att detta var en bluff långt innan man ens orkade skicka ett mail. att man gjort en bra affär på en 850 hos en handlare man jobbar hos betyder juh inte att man får köpa en 330 -03 för 4500eur.. det är väl knappt 50k ens.. herregud, tänk efter. du skulle då inte få jobb hos många andra bilhandlare än den lirarn som nästan gav volvon till dig om dom såg detta. /mvh jocke |
|
|
fan va ni håller på och lipar er mot d&b! han skickade ju inte några pengar till kärringen. sen tror jag förvisso att han innerst inne ville tro det var så bra som det utlovades men..jaha? han gick ju inte på det i alla fall. jag fattar i alla fall inte varför ni känner såhär i efterhand att det är vettigt att sitta och dumförklara honom i massa postningar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.