|
|
|
|---|---|
|
OK, jag "stöttar" en vän i sitt BMW letande. Han har varit inne på 330 Touring, men har svängt om till denna Länk Vi ska kolla på den imorgon, jag hinner inte låna Diagnossystem. Skit i priset, det kvittar. Det som låter lustigt att bilen har haft över 10 ägare, kommer inte ihåg men tror att det var 12. Vet någon nåt om den, var god, snälla, maila det eller skriv här. Det är bråttom. Länk Tänker mer på mil - kontra - antal ägare (trotts SV-såld, vilket jag litar lika lite på som import, eller lika mycket...) | |
| Ring vägverket och be om ägarlista. Många dyra bilar går runt mellan handlare innan de ssäljs till privatperson. | |
|
Ja, tydligen så kunde han motivera varför den har haft en del av alla de ägarna, han har bara haft den en månad??? Är väldigt tacksam om tips mm. någon som känner till snubben? Den är ju inte billig direkt. Vi ska kolla på den imorgon e.m., alla tips är välkomna. Nåt speciellt att kolla på, nåt maskinellt? Vanos? är rätt kass på "M" modeller själv. Importera mera! Mvh: Zoltan |
|
|
Jag tror en tidigare ägare finns här på forumet har för mig han heter Stig m3. Annonsen på bytbil finns väll fortfarande kvar rejält prissänk till 319 från 379tkr |
|
|
Glöm tråden, han köpte den! Den var klockren, förutom lite slitna skivor fram och halvkassa 275or bak. Vilken biljävel, ojojoj. Mvh: Zoltan |
|
|
Snygg reg bricka iaf, TRY.. Försök.. Passar bra i baken på en sån bil =D |
|
|
Ja, nu fick man upp ångan igen, jag var inne på diesel men nästa bil bli M5 E39. Man upplever en härlig "mystik" kring M-bilar på nåt sätt. Mvh: Zoltan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.