|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag är en ny och stolt ägare av en ny BMW (importerad från Italien). Är mkt nöjd och spritt springande glad! Men jag har ett par funderingar som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. BMW, E46, 330D (motor M57D30), Touring, Silver, 2003. 1. Handsfree/BMW orginal?! Jag har en vagga i mittenkonsolen (bredvid handbromsen) för en Nokia (vet inte vilken), en mick uppe vid huvudet vid handtaget, samt en knapp på ratten för "svara" tror jag. Min fråga är: vilken nokia är det? kan man byta ut vaggan mot en sonyericsson eller sticka in en adapter/tilläggsmodul o köra t ex bluetooth? Alla tips för att utnyttja detta uppskattas. Jag har bilder om någon vill ha så hör av er. 2. Jag funderar på att sätta på RAILS (heter det inte det - de långa svarta räckena på taket)... är det någon som kan tipsa mig om var köpa? 3. Jag har hört av folk att installation av en trimbox (t ex CR4, se tillbilen.se) ska ge lägre förbrukning, bättre effekt och en massa annat bra. Någon som har erfarenheter av detta? Tack för hjälpen. /Tony TG | |
|
Rails kan du köpa hos bmw. När det gäller trimboxar så använd sökfunktionen så lär du hitta en massa "godis" att läsa.. Du har powerpost,Tony! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.