|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Här länkar jag till världens finaste bmw enligt mig... Länk och andra Länk Jonas M-power | |
|
Nej då är jag nog mer glad för e30:n :P |
|
|
Bottennotering även hos mig. Här är en av BMWs vackraste modeller, inte den vackraste, men en av de finare i alla fall. ---> Länk |
|
| vackraste är 507:an .. den gula ser ut att vara byggd på en 316 eller 318 kolla bara på handtagen:P | |
| gula var inte vacker.. den silvriga skulle jag lätt ta, men bort med ögonlocken förstås. | |
| Stackars bilar, det enda de går att ha till är väl reservdelar. | |
|
Hur i h-e kan de kosta sådana summor...för de slantarna får man ju bra mycket mer speciella bilar... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
För de pengarna kan man kanske få en sån här till exempel: Länk Utan motstånd den finaste BMW-bilen genom tiderna. Mats BMW CS #5847 |
|
| t80196: det där är skönhet! | |
|
Den här är något av det finaste som finns :) Länk Länk Kan stirra på den här bilen i evigheter |
|
|
tycker Hamann och AC Schnitzer gör fullkomligt gräsliga bodykits.. Kolla denna E90 Technik :-) Länk .. tar man bort klistermärket är den faktiskt riktigt snygg //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
razvan: ///OSS *dregel* mvh. |
|
|
Hamann´s kit ser ut att vara hämtat ur Pimp My Ride... uhh eller så har dom en 10 årig kille som designchef, mer spoilers desto snabbare!! |
|
|
Grandy: Måste bara dela med mig.. lol -> Länk Fin Audi TT vinge -> Länk Jag ska köpa viiiiingar för pengarna.. -> Länk No comment.. -> Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Jag måste köpa såna lexusbaklampor. Sååå snygga | |
|
En bil som behöver utrustas med Vinge är felkonstruerad ifrån grunden :) Gränsen går vid lilla M-Vingen imo.. |
|
| Razvan Terme HEHEE!!! | |
|
fyfan vad dom har förstört bilarna... |
|
| har ni inte fler länkar till snygga BMW bilar :-) | |
| Rolig tråd! gräsliga bilar.. haha | |
Lindeberg |
över 1.7 mille för Hamann? Sjukt ju! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.