|
|
|
|---|---|
|
Länk Mvh Danne | |
Gemini__ |
Satt visst en 3.6l-maskin i 4.6:an, konstigt nog. Mvh: Thomas |
|
Håll i hatten ...vilken schyst snurra de satt i "Elviskillen" E34.... Mvh Jonthe |
|
| Nån som vet vad "Elviskillens" kjolpaket finns att köpa? | |
| Men uh, så dålig finish på elvis killens bil, dock häftig på sina sätt iaf | |
| gillade inte riktigt bakdelen på elvis bilen | |
|
det var lite udda bilder må jag säga,men dom var fina BMW e lag |
|
|
Intressant! Men synd att dom tryckt i en 3,6a i en B10 4,6 !! Min bil Länk |
|
|
Den så kallade Alpina 4,6 är ingen Alpina,, utan en M5:a.. Dekaltrimmad med spoiler osv.. Gjordes bara vänster styrda 4,6:or.. Annars så skulle de kallas "synther production" och finns inte med i Alpina's numrering i serien. |
|
Gemini__ |
Då fick vi det bekräftat iaf =) Finns ju en del prylar som sitter på en M5 E34 så man blev lite konfunderad. Har tex M5:ans konsol runt växelspaken, samt instrumentering från dito bil. Mvh: Thomas |
|
Det är mycket som inte stämmer med 4,6/3,6 E34: an, 95ans ratt, inga M-trösklar (standard på 95års V8: or + alla M5) min gissning är det handlar om en 525i med mycket ändringar, kul att folk lägger ner så mycket tid/pengar=) Stephan |
|
|
Jag märkte också att det inte var en riktig 4,6a när jag såg vart ratten satt :) Men hursomhelst så är det kul! Dom verkar vara väldigt intresserade av Alpina, Schnitzer, Hamann etc...! Min bil Länk |
|
|
Ha! Det är ju till och med en bild på killen under tiden han dekaltrimmar kärran... ;)) Varför? Är inte en M5 tillräkligt kool eller? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.