|
|
|
|---|---|
|
Jag blir inte klok på hur det funkar och vilka varianter som finns. Vissa säger att det inte finns en sammanhängande cd-radioenhet för e39 före -99, och att det inte går att eftermontera en original cd på ett smidigt sett. Men i denna Länk annons så ser det iaf ut som att det är EN enhet. På RealOEM kan jag dock inte hitta den? Märkligt. Så frågan är alltså vilken enhet jag behöver till min e39 -97: - Går det med en tvådelad enhet, behövs i så fall nya sladdar? - Finns det enheter som är allt-i-ett till min årsmodell? (CD) Annars går den gammla E39 an som ett skott. - | |
|
Det som syns på bilden i annonsen måste vara två enheter, men ser ut som en när de ligget på varandra. Hittade följande bilder på RealOEM: Detta är Information Display (inkl telefon funktion) Länk Detta är Professional CD (ser ut som i annonsen men den i annonsen heter Businnes CD) Länk Så här ser Businnes CD ut enl. RealOEM: Länk Jag har en Businnes Kasset radio i min och skall också byta till CD. Men jag skulle ju gärna vilja uppgradera så att man kan spela MP3 etc. och ändå använda något som passar ihop med original grejerna. Någon som har något tips. mvh /Jörgen Volle Geschwindigkeit speichert Zeit |
|
|
Icelink från www.densionsweden.se anslut mp3spelaren och styr med knapparna i ratten samt visa låtnamn artister och spellistor i bilens befintliga stereo. Passar även business bandare. /Andy |
|
|
Om man inte har MID: Länk Utan har den mindre informationsdisplayen. Så måste man ha en adaptersladd för att uppgradera till detta. Alla BMW stereo med cd inkast kräver detta samt även de bättre bandarna. Sök i forumet så hittar du modellbeteckningen på den kabeln. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.