|
|
|
|---|---|
|
hej undrar om nån vet vart man kan få tag i si batterier till min 320 e30 -87? var inte hos en återförsäljare åt bmw å dom sa att den varan hade utgått och man va tvungen att köpa ett nytt kretskort för 2000kr å han sa att de inte gick att få tag i sånna batterier men hur kan dom sätta in dom i kretskorte då? | |
|
Hej Du kan nog köpa si batterier hos din lokala tv&radio handlare. Annars finns det att beställa hos www.koed.dk /simon |
|
|
Finns på www.elfa.se köpt där själv. Och från är om de inte finns på Classe i sjön också. 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
men vad heter batterierna finns ju hur mycket som helst |
|
|
Såg att du hade skrivit i min gästbok. Men svarar här istället. Nu var det ju några år sen jag gjorde detta men tror att de vara dessa batterier jag använde. Kolla www.elfa.se art#69-314-48 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
Såg att du hade skrivit i min gästbok. Men svarar här istället. Nu var det ju några år sen jag gjorde detta men tror att de vara dessa batterier jag använde. Kolla www.elfa.se art#69-314-48 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
| okej men är de rätta fästen då? | |
|
Det är lödöron på dessa eller vad det nu kallas, men jag fick klippa till de för att få de att passa. 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
| okej tack så mkt för hjälpen :D nu blir de nya sånna då :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.