|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Svenskfödd finne, kanske kan kalla det halvimport eller nåt. Har mina rötter i Kokkola. Bor nu i Sundsvall med finsk tjej. Heja Suomi, hyvää humööriä :-) Mvh. Matte |
|
|
-puppe. yes. om e va du som har mattis gambe 635a.. "325is..." |
|
| Är hem från Smedsby utanför Vasa bor dock i Sverige nu .Flyttade hit genast efter lumpen i DRAKAN hmm det var visst 12 år sen nu :)Ska nog ta en sväng runt torget i Vasa när ja kommer dit i sommar... | |
|
Tänkte bara höra hur hur många av er eller om någon av er var till Jurva på morsdan på BMW club Finlands "Ratapäivä"? Booze, jag, luften å hoek + ngr till var åtminstone där... Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
|
Svenskfödd halvfinne här .. :) ** be as free as you want ** |
|
Esa |
Tere! Här är en tokig finndjävel till. Har ett helvete med språket men annars är det ok. 1.25.62 på Gelleråsen /Esa |
|
Bor i Vörå, 40 km norr om Vasa. Många Österbottningar här !! Bakhjulsdrift regerar ! |
|
| Ja kommer från Åland =) | |
|
Ännu en från Åland! =oP Närmare bestämt Mariehamn. Finns det nån ålänsk klubb/sida? Någon som vet? ///Jonas ~It's not just a car, It's a lifestyle!~ |
|
| Bor i Ekenäs i södra Finland! | |
|
Född -52 i Kurikka 7 mil söder om Vasa. Flyttade till Sverige -64. Bodde nästan varje sommar och jul i Vasa hos min faster och hennes man Jussi som jobbade som skolvaktmästare på ett Gymnasium intill Vasa gamla teater där Jussi också var vaktmästare. Var med som 3-4åring i en teaterpjäs där. Jag kommer ihåg att vi fick äta soppa i pjäsen. Många av mina släktingar har bott i Vasa. Det var nog 4-5 år sen sist jag var där. Kaksipa poikaa Kurikasta näin sopiasti laulaa..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.