|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar bara eftersom ja själv e från Finland om d finns andra här som e från Finland!? Om d finns andra finnar här kan ni ju gärna presentera er lite, säga var ni bor å så!? Kiitos paljon=) Bemari Bilen före bruden..!!! | |
|
Hell yeah! Kommer oxå från Finland! =) närmare bestämt från Vasa... Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
| En till från Vasatrakten. Obs ingen finne, utan finländare... :) | |
|
Åland här om det räknas? ;) - g - |
|
-:BeeMWe:- |
Nån av er som har en Alpinastylad cab ? |
Peter |
Hello! Jag är fd finländare.. bodde i Lovisa (den lilla hålan) mina första fem år.. sen efteråt så har man har ju varit i landet minst en gång per år... :-) (inte finne utan finlandssvensk dårå ;-) ) |
|
cooolt att det finns andra finlandssvenskar här! Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
| Hej jag är också en FINLANDSSVENSK! bor också nära Vasa! kul då det är några från Finland här! har ni köpt några "BMWPower.nu" dekaler! tänkte det skulle var kul att se vem som brukar var här! så men kanske skulle känna igen varandra när man är ute å kör!! | |
|
O så var det juh jag då, oxo Vasabo för tillfället... -> puppe varifrån har du köpt bilen ? jeppis möjligen ? en svart ? //air |
|
|
Kommer från sydvästra Finland, men bor i "Stocke" Skam den som ger sig :-) Jan BMWCS # 3966 |
|
| Luften! Nja jag köpte den från Solv! men den har varit i jeppis! jo den är svart! jag går i skola i jeppis så du har säkert sett den! Är din 325:a röd? | |
|
gurra535 --> Råkar det vara så att du bor i Haraldsby? Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
-> puppe Nääj, min e malachitgrün metallic, och märkena e borttagna. jobbar på bsb, såg dig vid neste i helgen... då borde du veta vem jag e. cs... //air |
|
|
Finns ganska många här från vasatrakte...själv e ja därifrån också. |
|
Jorma Tiainen |
SVENSKFÖDD FINNE RÄKNAS VÄL INTE ANTAR JAG MEN DET E JAG IAF.. Pratar finska iaf =) |
|
-Luften Jo jag gissade det var du jag såg på neste i helgen! du har köp ny BMW nu! |
|
|
Jag är också från Vasa! Kör en svart 318i -89 med vita blinkers och röda baklus. Skulle vara trevligt med en BMW träff i Vasa! H. Lanzar |
|
| Säg till var ni har träffen i Vasa, så ska jag komma och se på från avstånd...sålde min BMW i lördags, fick en Mazda på köpet. Inte roligt alls. Borde nu hitta nån billig E30 att köra med, åka japs är ingen höjdare. | |
|
Hoek. 320i -85...(2,5 24v) röd. jeppis.. "325is..." |
|
|
-Hoek! Kanse det är du som kom och pratade med mej vi Teboil i Årvas!? |
|
|
Lanzar---> dej borde jag ha sett nångång här i vasa... jag kollade extra därför att vi borde vara typ med de enda som har vita blinkers till e30 häromkring. =) ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.