|
|
|
|---|---|
|
Ni som valt ett större utblås, vad för moddningar har ni gjort? Jag vill helst ha ett Race DTM 76mm på min GT men det får inte plats säger de som säljer dessa. 70mm går alldeles utmärkt men jag är rädd att det blir för klent. Har ett Hamann DTM på nu men har inte tillgång till bilen så jag kan mäta hur stort det är. Mvh Markuz | |
| Jag har 76mm så här ser det ut Länk | |
|
Jag har 2 X 82 MM på min utan modifiering av spoiler. Sitter förvisso tajt men inte så det smälter plasten. Större än så går inte att ha utan att börja såga i spoilern. Mvh Björn |
|
|
Så ni tror alltså att det skulle kunna fungera med 76mm rören utan att behöva göra några ingrepp? Mvh Markuz |
|
|
Det ska inte vara några problem. Mvh Björn |
|
|
1BJÖRN: Är själv väldigt intresserad av ett eisenmannsystem. trodde 76 mm i diameter va det största, men självklart vill jag ha de grövsta:) vad kostar ett likadant system som ditt? |
|
|
OK, det här låter bra. Tänkte bygga vidare med racekattar och grenrör från Supersprint. Eisenmann och Supersprint har orginalinpassning så det skall väl fungera ihop? Mvh Markuz |
|
|
Det funkar nog kanon. Jag körde förra året på kattersättare och grenrör från köhler ihop med eisenmannet. Dessutom kolfiberinsug. Det lät riktigt vasst. Keep up the good work! |
|
|
Det kostade ca 8500:- Med frakt. Värt varenda krona =) Rekomenderar oxå det i kombination med Köhlers kattersättare =) En dålig bild nedan: Länk Mvh Björn |
|
|
Här kan man köpa den större modellen iaf Tydligen är det 83 mm. Står att man måster bearbeta spoilern men det funkar utan på min. Länk Mvh Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.