|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
gillar du när basen leder istället för gitarren så e det korn som gäller. OBS! killen är vrickad! (John Davis)blev våldtagen av sin farsa när han va liten, därav lite sjuk musik. väldigt tungt.. min flickvän visade för mig korn, efter det får jag inte lyssna på korn i bilen. hon tyckte att tempot i körningen gick upp rejält. fick bli Queens efter det när hon e med.. Citat Queens: Dont forget to remember, the devil got´s pills in his eyes. Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
Golden Earring - Radar Love Någon? =) |
|
|
valfri låt på valfri smurfhits-skiva :P |
|
| pang på med malte x, omöjligt för mig att hålla hastighetsbegränsningarna med den på hög volym iallafall.... | |
| Metallica-For Whom the Bell Tools tycker jag är riktigt skön att köra till | |
| Electric med Leila K, fast i bubblan går det inte på grund av att boxerfyran ylar duktigt...RRRRRRRRRRRR!!! | |
| Psytrance kör jag mestadels. Inte för att köra fort kanske men mest för att det är bra musik och jag koncentrerar mig bra på körningen. | |
|
Det beror väl lite på dagsformen, men en som är svårslagen är "Bad Devil" med Devin Townsend. Låter såhär i en liveversion: VLänk mvh Fredrik |
|
|
typiskt... länken funkar inte... /F |
|
| Va bara ett teckenfel, här funkar den Länk | |
| Jag var högst ironisk när jag sa Carola... Kaptenlöjtnant.. var du verkligen allvarlig med Leila K :)) | |
|
scooter Länk |
|
| Enter Sandman med Metallica brukar öka farten på bilen... | |
|
Highway Star: Jodå, faktiskt. Fast när man är ensammen då, det svänger bra i magneterna! Länk Det här är bara roligt:Länk Coolaste tjejbandet efter Sahara Hotnights är Japans svar på Beach Boys även med i Tarantinos film Kill Bill Länk men orkar bara lyssna om jag är på bra humör... Så äre me de! |
|
|
Länk? |
|
|
Låten "Stoopid" med Snot ger fruktansvärt tung fot...farligt.. |
|
|
C. Douglas: Tack! :) /Fredrik |
|
| 4 strings - Let it rain, är en fine bete : ) | |
| dancing with kadafi eller shakawkaw med infected mushroom är riktigt skönt i bilen :) | |
| Live-versionen av 'Seek and destroy' på "Tearing your insides out" är likvärdigt med tung gasfot för min del. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.