|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Har börjar pendla 11 mil t.o.r. om dagen och har märkt att vissa låtar får mig att gasa mer helt omedvetet. Kommer på mig själv ibland att jag åker 15-20 km/h fortare när vissa låtar kommer. Vad spelar ni helst för musik i beemern? =) Bilen --> Länk | |
|
Ljudet från V8:an:-) Min bil Länk |
|
|
Blir väl en ond cirkel.... ju mer man gasar ju mer låter det =) Svårt att behålla kortet... |
|
|
Billy Idol - Rebel Yell Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Imorse var det Slayer - Raining blood =) |
|
|
Reign in blood är väl ändå den korrekta titeln på Slayer-låten (även om den är tvetydig) ;-) Viss musik är nästintill trafikfarlig... när jag körde 750:n från Karlstad till Malmö förra månaden fick jag byta skiva från Saosin's självbetitlade debut, eftersom det började spöregna utanför Uddevalla och skivan gjorde det omöjligt att köra under 180 km/h... Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle Hansen --> Du har så rätt.. Så går det när man laddar ner musik =P |
|
| Big Guns-ACDC = Trampar håll i golvet....*GARVAR* | |
|
Yäss, AC/DC brukar funka bra för mig med =) |
|
|
Rammstein ger en markant hastighetsökning... //Månsson |
|
|
Så fort det dyker upp en grym låt man känner igen så går det automatiskt fortare :P oavsett om det är AC/DC, Rammstein, Metallica, Trance/techno eller nån gamma goding :) man blir på bra humör helt enkelt :) den som kör först, dör först. |
|
| Ace of spades - Motörhead... sen går det i samma tempo som låten :) | |
|
Sikken tur att E38:an är utrustad med farthållare =) Annars så skulle körkortet sitta löst... |
|
| Motorbreath med Metallica ger en tung gasfot :D !! | |
|
The fury of our makers hand med Devildriver är en grym bil låt :) ///Micke |
|
|
Håller med Månsson! Rammstein har en tendens att ger ett lite mer aggresivt körsätt! Mvh |
|
| Borde ju vara Ronny och Ragge - Köra fort som fan... | |
|
Finns en härlig låt med W.A.S.P. som får en att gasa lite extra, "Show no mercy!" Textutdrag: "I hear the mighty engines roar... unleash the savage of road war" "Fire is my fuel, still I ain't through! Ride on, wastelands, a mad man's badland..." "I feel the cycles as they turn..." |
|
| Jag ger min röst på Främling med Carola | |
|
Så gott som alla låtar på Somewhere In Time med Iron Maiden... Men Metallica och Rammstein funkar också bra :) /ElakaKatten |
|
|
Soulfly funkar alltid, det hör kanske inte till denna tråden, men dumt och starta en ny för detta! bra musik som får en och köra lite lugnare och njuta bara:Queens of the stoneage- Autopilot, like a drug (handlar inte om droger, handlar om kärlek), you´ve got a killerscene there, you can´t quit me baby, etc, etc queens gör mycket blandat musik, vissa låtar funkar nog verkligen inte för alla (väldigt väldigt skeva), men dom har många "lugna o goa låtar med" :) personligen älskar jag deras "skeva" låtar.. Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.