AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
4.570

BMW-träff i Örebro el. Karlstad i vår/sommar?

Sida 3 av 4
12 Maj låter perfekt! Se till att sprida detta till alla ni känner som kör bmw.
Mindre bmwträff i Kristinehamn 12 Maj.
Po
243
Pontus s
mellan 2 bmw
kommer oxå, meddelar polarna härikring!!

Låter intressant. Ska försöka komma själv. Vore kul om vi blev några 7:or också. Men platsen är inte solklar. Skärgården? Är det parkeringen och restaurangen ute vid vid picassostatyn som ni menar?
Kommer troligtvis =)
Po
243
Pontus s
mellan 2 bmw
hammurajen: Ne inte parkeringen där ute, hoppas på fler bilar än vad som ryms på den lilla, finns ju en mkt större påvägen ut mot picasso på v sida, före sjö-jungfrun (restaurangen) den skulle passa alldeles utmärkt tkr iaf jag!! hoppas på många fina bilar o folk med rätta intresset =)

OK, då fattar jag var det är. Den större småbåtshamnen ligger ju alldeles intill där också.

Då har vi plats och datum klart. Dags att gå in på klockslag. Själv kan jag inte på kvällen så jag föreslår en dagträff. Om vi säger kl 11-15, kan det funka?
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

11-15 låter bra, vid parkeringen halvägsut typ mot picasso på höger sida mot bryggorna.. Kan vara trevligt och tjöta där. Och om ja inte minns fel ligger de en koisk på andra sidan so man kan köpa lite glass på :D
Va bra. 12 Maj kl 11 - 15 kör vi på. Hoppas så många som möjligt läser i tråden och syns till då.
BM
12
BMWCinom
325i -91 M-paket
(tänkt som busbil)
I´ll be there... 325 I -91 / 328 IAM cab -97

En fet bil är en bil som är diskret snyggt stylad
Nu närmar sig lördagen, Är det fortfarande intresse för att ses i kristinehamn? Skriv gärna en kommentar ifall ni kommer eller ej.
Po
243
Pontus s
mellan 2 bmw
ja kommer, ser fram emot lördagen, o hoppas på många bilar!

Lars Jakobsson
Det är ingen som är sugen på att svänga förbi vid Täby för ett gokart race efter träffen? Om man nu inte ska lägga den där direkt..

Vore grymt kul...

Dom har ju glass och sånt med ;)

Vi kanske skulle bättra på marknadsföringen nu när det börjar dra ihop sig. Jag tar och startar en ny tråd.
har träffen skett eller kommer den att ske???
jag röstar för örebro finns ju grymt många större parkeringar plus att man kan ju alltid åka till täby och köra lite gokart efteråt. eller marieberg. grillning kan ju ske i hästhagen eller vid oljehamnen.
ifall kan någon ta med sig en service återställare.
Po
243
Pontus s
mellan 2 bmw
den är redan genomförd, vi blev ett gäng, lyckad träff =) kristinehamns skärgård blev det med!!

jag antar att jag får kolla in här oftar.
det varj u synd att man missade det.
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Missade också de här, fan också! men men var de lyckat så förutsätter ja att de kommer bli fler gånger ?!
Lars Jakobsson
Vad säger ni om en träff i Örebro med grillning och gokart nu i helgen? dvs 19 alt 20?

Jag anmäler mig iallefall direkt :P

tja varför inte det låter trevligt sedan kan man dra vdiare in till stans cruseing. det ska ju vara ett streetrace har jag fått rykte om.
gokart kring 17:00 sedan är man lagom hungrig blir det av till hästahagen och ta någon palts där att grilla på alternativt. gamle oljehamnen där finns det också vid oset
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.