|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Karlstad röstar jag också på. | |
| Karlstad är goddigt, vi kan ses på flygfältet och tjöta och umgås bara. | |
|
Jag dyker upp i k-d men vilket datum/tid/plats finns vridet behövs ingen turbo |
|
| Jag personligen tycker vi tar det i början på Maj. | |
|
Jag röstar på Kristinehamn. Har själv bott i den staden och vet att det är fin fint ut mot skärgården. Har tidigare planerat en stor träff där när jag åkte SAAB. Men det rann tyvärr ut i sanden. Annars så måste jag tyvärr säga hellre Örebro än Karlstad för min del. Men visst. Krisar det så passar Karlstad med. Karlskoga skulle vara mkt bra för ett par år sedan innan dom stängde parken. Bodde iprincip i bilen när det var mer fart i KGA. mvh Andreas |
|
Lars Jakobsson |
Kristenehamn här med, verkar vara lite mitt emellan för dom flesta... |
| Nåja ger upp med Karlstad då, Jag och RiBBaN kommer gärna bort till kristinehamn. Förslag på passande datum vore bra, typ 5 Maj? | |
|
I kristinehamn finns det en ganska stor parkering utåt skärgården den tror ja skulle funka bra för en träff på iaf 30 bilar, kan ju kolla upp hur stor ytan e c:a om intresse för o hålla den i kristinehamn finns! Om det e fint väder så finns nog knappast bättre plats iaf =) |
|
| Är på på kristinehamn som itouch skriver!! | |
|
Japp. Stämmer mkt bra att det finns en stor parkeringsplats ute vid skärgården. Där vid den där resturangen efter kranen har jag för mig? Eller har jag helt fel? Har inte åkt där på evigheter tyvärr. mvh Andreas |
|
|
Efter kranen, före resturangen så helt fel har du inte =) |
|
|
Hehe Okej. Där ser man Nog för att man har jobbat och bott i Lusasken. Men allt kommer man inte ihåg tydligen :D |
|
| Nej nu får vi ta tag i detta, vilket datum passar?? :D | |
|
5 maj tänkte jag men då är de flesta på bmwcs träffen @ mantorp. Lördagen den 7 maj då? |
|
|
7 maj är helt okej för mig iallafall. |
|
|
7 maj... är en måndag?! Men visst det passar bra! Hoppas det är OK att komma i en halvskabbig bil... ///Niklas |
|
| 7:e passar inte mig tyvärr. Måndagar är de jobb som gäller :D | |
|
Jag föreslår lördag den 12:e... Borde ju ta det på en helg iallafall... =) |
|
|
Den 12e skulle funka för mig med finns vridet behövs ingen turbo |
|
| 12:e kör vi på!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.