|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Snart är det inte långt kvar innan man kan börja vaxa och polera inför påställning av sommarbilen. Tänkte kolla intresset för eventuella BMW-träffar i Karlstad eller Örebro med omnejd. Själv bor jag i Hällefors och har lika långt till båda ungefär =) Kan väl tilläggas att jag åker BMW på vintern med, fast en rostig 316i med extraljus är inget jag åker på träffar med ;) | |
| Bilen ----> Länk | |
|
jag är fetsugen på en träff i karlstad! vore asnajs! JsF |
|
|
Kanske kan få igång nåt stående under sommaren. Vi är 3-4 stycken härifrån Hällefors som iallafall kommer =) |
|
| Kommer på direkten!! | |
|
Frågan är ju bara hur man ska samordna det hela.. Ska man kanske få alla att anmäla sitt intresse och sen skicka ut tid och plats på mail? |
|
|
Har jag möjlighet så dyker jag nog upp. Trevligt initiativ! ///Niklas |
|
|
Ja kommer närvara om det blir en träff =) |
|
|
kommer också |
|
|
Verkar ju som om vi kan bli ett gäng nu =) Är det fler än jag som har pärlan avställd på vintern?? |
|
| Ja åker gärna en tur med bilen om de är i Karlstad är ju typ 7-8 mil dit så de skulle funka fint ! | |
| Jag och ribban kommer. Tycker karlstad låter bra. Vi är väl ca 5 bmw ägare som dyker upp. | |
| Jag kan nog komma också, beroende lite på när det kan tänkas ske? | |
| Jag tycker vi ska köra på början av maj, när elmia osv passerat och stenarna från vägarna är bortsopade. Vad tycks? | |
|
Det låter som en plan. Brukar ställa på bilen i maj.... |
|
Lars Jakobsson |
Tycker Örebro låter som den bästa idén :P, eller också nånstans mellan städerna för att locka så många som möjligt? Inte Karlskoga bara... |
|
Lars J: Kristinehamn ligger väl ganska mitt i... =) |
|
| Ja örebro är bara bättre, närmare mig :D, SOm du säger inte Kalleskoga det är risigt där haha | |
Lars Jakobsson |
Kristinehamn? Mja, iallefall om man vill undvika karlskoga.. Men beror ju på lite vad man vill ha ut av träffen med.. Käk? Race? Bara snacka skit? osv... |
| Låter som en utmärkt ide´ med en träff i maj. Dyker upp i en småvässad E30 325 om den hinner bli klar, annars tar jag E21:an..=) | |
|
Mika Häkkinen: Haha... småvässad va? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.