|
|
|
|---|---|
|
Några råd om denna m3:a? är otroligt billig och tydligen inga "fel"? har sett flera bilder och den ser riktigt fräch ut på bilderna, men man undrar ju allltid.. är ju så bra pris.. är lite svårt att provköra bilen när den står ute på vintern med sommardäck, M-test? hur går det tillväga på enklaste sett? för det verkar ju vara enda allternativet för att se om bilen är i bra skick.. Vore tacksam för råd, någon som kanske redan vet vad det är för bil elr har kört den? | |
|
Några råd om denna m3:a? är otroligt billig och tydligen inga "fel"? har sett flera bilder och den ser riktigt fräch ut på bilderna, men man undrar ju allltid.. är ju så bra pris.. är lite svårt att provköra bilen när den står ute på vintern med sommardäck, M-test? hur går det tillväga på enklaste sett? för det verkar ju vara enda allternativet för att se om bilen är i bra skick.. Vore tacksam för råd, någon som kanske redan vet vad det är för bil elr har kört den? Länk |
|
| kolla försäkringspremien innan du slår till | |
|
Jag vet inget om den eller om m3:or av de året, men jag brukar alltid bli lite skeptisk när folk skriver varför dom säljer bilen, tycker de känns som att man inte säljer den billigt bara för att den inte ska stå ute i snön men men ... // Anders |
|
|
Håller med..känns som en väldigt konstig anledning att sälja en sån bil av en sån anledning att man inte vill ha den ute i snön...hade ju låtit mer troligt i typ november/december...men i februari när de värsta börjar gå över?! Men men...de låter ju konstigt,men de säger ingenting om hur de igentligen är... Ring å prata med han.... Finns full historik,bes.papper mm och de känns scyst och säljaren verkar seriös så... Men att inte provköra den för att de är snö å sommardäck? Nädu...en provköring är ett måste,speciellt med en sån bil. |
|
| det behöver inte vara skumt.men som haas säger kolla historiken osv...lycka till... | |
| Jag blir mer skeptiskt när man inte vågar visa sitt regnummer på bilen | |
| Okey. tackar, ska kolla upp historiken på bilen och se om det kan vara något... men tror man väntar tills sommaren med att köpa m3:a.. finns inte så många m bilar ute nu.. =/ tacksam för svaren.. /Jens | |
| otroligt billigt? vissa svävar iväg med priset, dessa bilar börjar bli gamla nu och som nån sa så är försäkringspremien inte att leka med.överpriser på många bilar som ligger ute länge.men bra och mycket roliga bilar är det. :) | |
|
kolla med säljaren om reg nr o tidigare ägare ,vill han inte berätta reg nr så är det skumt ,han kan ha skulder på den osv..nordic |
|
Lars Jakobsson |
Eller också vill man inte att nån ska komma och plocka delar när dom vet adressen? Jag lägger aldrig ut reg nr! |
|
håller med lars! aldrig reg nr eller tel nr i annonsen. detta sållar bort alla "kompissssar" och oseriösa direkt. vill man pruta så ska man titta på bilen först, detta har fungerat på ett bra sätt när jag sålt mina bilar. |
|
| Hahaha om man lägger ut annons vill man väl sälja bilen! om man inte skriver tel nr får man bara massa mail bögar som skriver till en... och reg.nr kan man ju andå bara ringa o fråga efter o sen kolla adressen! man måste ju ändå få reg.nr när man ska köpa bilen för att kolla upp så allt stämmer... Eller hur? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.