AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.124

Autopower firar snart 10 års jubileum

Länk
AutoPower startades som BMWPower i början av april 1997 och hette från allra första början "Inofficella E23 hemsidan". Den bestod från början av en sida, nämligen historien om inköpet av min* bil som jag skrev för BMW-klubbens tidning redan 1995.

Redan i slutet av april 1997 insåg jag* att det var för begränsande att bara skriva om E23:or. Jag* skaffade ett konto på Passagen som fick heta bmwpower och började utveckla sajten till det den är idag.

* Länk

Bara att gratulera

/Udo Dirkelsniff
Länk
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
underbar sida.låt den alltid finnas kvar.det är bara autopower o blocket.bildelsbasen som intreserar mig.resten kan jag vara utan...säger det samma gratulera..
Herrenanån har man snurrat runt här så länge. Så såg skapelsen ut för sju år sedan i alla fall. Länk title="http://web.archive.org/web/20001206054300/Länk" title="https://www.autopower.se/">Länk">Länk
Hmm, länken funkade inte. Skriv in bmwpower.nu så får ni fram hur sajten såg ut år 2000 och senare.
Den funkar...men den går till denna adress:
Länk

Betyder siffrorna i mitten att den är från 2003?

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Första tråden Länk

/Udo Dirkelsniff
Länk
Förslag på tårta till firandet...Länk

/Udo Dirkelsniff
Länk
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
Grattis i förväg då?:D
Ett aprilskämt eller...

1997 - 2007! AutoPower 10 år!
Hej Udo Dirkelsniff!

Tiden går fort när man har roligt! Tidigt i april 1997 lades grunden till det som idag är AutoPower.se, vilket innebär att vi nu firar tioårsjubileum. Om du är nyfiken på hur AutoPower gick från att vara en liten hemsida om köpet av en BMW E23 till att bli Skandinaviens största oberoende märkesinriktade bilsajt rekommenderas följande berättelse: Länk

Som ett sätt att visa vår tacksamhet till alla våra, i skrivande stund 33 267, medlemmar har vi beslutat att under en tid låta alla medlemmar gratis ta del av betalfunktionerna på sajten! I samband med jubileet och tre månader framöver (april, maj och juni) bjuder vi alltså på:

* Gratis PowerUser Pro-medlemskap, vilket bland annat innebär fri tillgång till att lägga upp obegränsat med bilar, bilder och bloggar i galleriet, och dessutom ökad funktionalitet i forumet. Läs mer om alla fördelarna med att vara PowerUser Pro här: Länk

* Gratis bilannonsering, under "BMW säljes" i PowerBörsen (för att begränsa risken för missbruk gäller max två gratis bilannonser per månad och medlem).

För er som redan idag är PowerUser Pro- medlemmar förlänger vi Pro-perioden med tre månader!

Vi hoppas att Du får mycket glädje av Pro-funktionerna och gratisannonserna samt att Du fortsätter att besöka AutoPower.se!

Din statistik:
Antal mail (PowerPost): 58 st, varav 0 st olästa.
Antal gästboksinlägg: 26 st, varav 0 st olästa.

Med vänliga hälsningar,
AutoPower Crew

Länk

/Udo Dirkelsniff
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Nej det är inget skämt.

AutoPower fyller 10 år, och det firar vi med att bjuda på gratis annonser och gratis Pro-medlemskap för alla under 3 månader (april, maj juni)!

Befintliga Pro-medlemmar har fått sitt medlemskap förlängt 3 månader.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
GRATTIS O TACK!!!!!

BMW - Beroende Med Wilja!
Vore det inte läge att ta fram någon/några jubileumsprodukter till shopen Länk ? T-shirt med lite statistik Länk kanske eller AUTOPOWER 1997-2007.

/Udo Dirkelsniff
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.