|
|
|
|---|---|
| någon som vet om e30 breddning går att få på en e36? ska köpa breddning till min e30 men om det går att få på det snyggt på e36`an så varför inte =) kan bli jävligt snyggt! | |
|
Nä det betvivlar jag väldigt starkt om jag ska vara ärlig, då karosserna intye har det minsta gemensamt. Men en M3-breddad E36;a kanske kan vara rätt snyggt, har för mig att det fanns ett liknande bygge i en gammal bilsport från sent 90-tal. Mvh Pontus "Nu suger vi av snuten!" |
|
|
Poppe; Ja den brun/bronsfärgade? Ja den var ju skitfin. Bilsport 25 -04 finns bilen med, tror det inte fanns en rak linje på den någonstans. /mvh R Gustavsson |
|
| Det finns men om det är delar som är till försäljning är en helt annan sak. Gå in på rejsa.nu och leta upp en niklas sandström som bygger en e36 m3gtr för tävlings bruk. | |
|
Ronnie: Nej det var inte den jag syftade på. Det var med en svart E36 Coupé i slutet på 90. Mvh Pontus "Nu suger vi av snuten!" |
|
|
Är det inte AC-Schnitzer ni tänker på? Bumper på forumet har en sådan i galleriet: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Ahh! Där satt den, jo det var Schnitzers verision jag menade tydligen. Minns iaf att en var med i bilsport. :) "Nu suger vi av snuten!" |
|
|
Poppe; Jahaa, den kommer jag inte riktigt ihåg. Tänk om den bronsfärgade hade byggts i samma stuk, då hade den blivit fräsig ju... /mvh R Gustavsson |
|
| någon som har bilder på den bronsfägade?? | |
|
Såhär kanske? Länk Eller såhär Länk _______ //Niklas |
|
|
Koni; Det är inte den bilen jag menar, men det kan bli ett asgrymt stuk på den du visar när den blir klar! /mvh R Gustavsson |
|
| På compacten har vi byggt breddare som kommer från M3E30 grp A. | |
| Wicked, du menar kanske Morgan Lindströms M3? den är nu mera lila och finns på blocket. Den va bronsfärgad innan... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.