|
|
|
|---|---|
| när blir nästa bmw träff av i sthlm nån som har en aning? skulle vara kul att träffas till april eller när man slängt på sommardäcken =) | |
|
Instämmer, men som det ser ut just nu så åker väl sommardäcken på i September.... ;) /Andy |
|
|
Beolink> hehe du har också mycket kvar :) Min bil kommer nog ut tidigast i maj :( Skoj med träffar hursom :) __ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
Jag slängde på mina sommardäck i morse. Som vädret är just nu, så kostar det bara att åka med vinterdäcken - dubben slits väldigt mkt. Visst, sommardäcken slits också - men det är psykologiskt lättare att köpa nya sommardäck. Dom har lovat plusgrader tio dagar framåt - kommer det kyla, så får jag låta bilen stå de dagarna.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
jag har lite knas med toppen just nu och vet inte när jag kan få min bil i rullning! men en träff vore trevligt! hoppas på att få den klar till maj iallafall! Men ska vi bestämma en träff lr? Gasar tills det rasar |
|
|
BMWCS Brostugeträffarna börjar den 14 maj och är varannan måndag hela sommaren. Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.