|
|
|
|---|---|
Prygleren |
Jeg har kun boet 1 år i Sverige ( dejligt dejligt land ) og kender ikke rigtigt nogle gode værksteder, min katalysator er begyndt at rasle, og når jeg kommer over 4000 omdrejninger begynder motoren at ryste lidt, indtil jeg jeg slukker og starter op igen, så er der ingen problemer. Jeg vil høre om nogen kender et værksted hvor man kan få skiftet sine katalysatore til en rimelig pris. Jeg bor i Skånes lån omkring Markaryd. På forhånd tak. Venlig hilsen Claus |
| Har samma problem med min 740 och ringde bmw och fråga vad dom kostar och dom kostar 9000 kr st så jag köper race kattar och svettsar ditt mycket billigare och den funka utmärkt =) | |
| Har samma problem med min 740 och ringde bmw och fråga vad dom kostar och dom kostar 9000 kr st så jag köper race kattar och svettsar ditt mycket billigare och den funka utmärkt =) | |
|
Hittade denna Länk Kanske ett alternativ om man vill behålla originalpassformen? åströmarn, hade du problem att få plats med dina race kattar? Det lilla jag har kollat så är det ca 50cm mellan svetsskarvarna på en originalkat samt att grenrören har vinklad ingång i kattarna. |
|
|
har inte moterat dom än men det ska inte vara några roblem när jag mätt och kliat mig i huvet lite hehe |
|
Prygleren |
Hej Åstromarn og Powertoy, tak for svarene, men jeg har fundet en god og billig løsning, www.a-alt-avgassystem.se de har sportskatter med stål i stedet for keramik, de tager 2600 pr sida inklusive montering, katten alene koster 1600, de har også kat til 790kr men det er som bmw´s egne med keramik, og de holder ikke længe Mvh...Claus..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.