|
|
|
|---|---|
|
Länk kan det tänkas att det här är nya M3an? vilket monsteeeeeeeeeeeeeeer | |
|
Sorry kollar inte på youtube mer. Fick en trojan från den sidan häromdan |
|
|
Spider är man rädd för virus så bör man sluta surfa mer eller mindre Filmen har vart uppe flertals gånger förr förmodligen nya M3 men filmen säger jo inte så mycket, bilen som följer efter är en 328 på sin höjd och det är jo inte så konstig att den blir ifrånåkt av en M3 |
|
| Slutar inte surfa för att du säger det, undviker bara de sidor som är suspekta | |
|
Här kommer några nya bilder. Bortse från den röda PS bilden men de övriga verkar vara helt omaskerade. Länk Mvh Jonas |
|
|
Varför måste alla nya bmw ha så fula bakluckor. Dom ser ut som dom egentlige skall vara till någon annan bil. |
|
|
spider: jag bad dig inte sluta surfa heller. Bmw-Jonas : den börjar se riktig bra ut . enda är väll sido speglarna som jag hoppas inte ser ut så när den släpps, snackade med min säljare igår för eventuell bestälning och han hade inte så mycket uppgifter om den än men att de bör va lev klar slutet av sommaren ungefär |
|
|
Maxad, risken är väl att det blir sep, okt eller kanske rent av november innan man kan få nån bil. Jag är hugad spekulant på ett ex men jag väntar nog på leverans till våren 08. Mvh Jonas |
|
|
Jag tycker att den inte ens kommer upp till naveln på e46an(utseendemässigt).. tyvärr. ///Bimmarkomanen |
|
|
bimmer330ci: den nya motorn i en modifierad E46 ( lite bredare och lägre) vore mums mums. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.