AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.112

alla borde sponsra o bli pro-medlemmar på power?

Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
vart själv medlem för ett tag sen..o tycker det är en självklarhet.så många gånger man har fått hjälp här,o sparat många kroner på det.vad tycker ni?alla har kanske inte råd,o det tar man ju givetvis hänsyn till.men ni som har pengar,kanske borde sponsra.fick själv mycket hjälp här gratis o både tid o pengar sparde man.mitt samvete sa sponsra denna guldsida...
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Håller med dig ap.se är en fin källa. har dock inte tagit mig tid att bli pro.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Riktig PRO-medlem blir man väl när man kastar in handduken vid 65? ;)

/Masten

Besök gärna min blogg! Länk
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
hade gärna vart PRO o tycker de verkar kanon, men de ä kostsamt för en student :P

O==00==O
//Filip
Jag har varit Pro-medlem men inte förnyat. Dels för att jag inte fått "tummen ut" och dels för att jag inte har någon större användning av de extra funktionena.

För mig är det ingen självklarthet att vara betal-medlem och jag hoppas att alla oavsett medlemskapstyp kan få hjälp här på forumet.

AP är en kanonsajt och har ett av de bästa forumen jag varit på hittils. Jag stödjer siten genom att vara aktiv och rekommendera den till alla BMW-intresserade jag stöter på. Självklart skall möjligheten för entusiasterna finnas att stödja sajten lite extra genom att bli betal-medlemmar - men att propagera för ett medlemskap för att få hjälp känns spontatn lite fel.
Bones - "att propagera för ett medlemskap för att få hjälp känns spontatn lite fel"... Vem har gjort det? Alla är lika välkomna och får lika bra hjälp, eller hur? Så ska det naturligtvis vara även fortsättningsvis.
Det var så jag tolkade inlägget av dicka o.
Så tolkade inte jag det och jag hoppas att jag tolkade det rätt. :)
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Man kan ju "sponsra" på olika sätt; själv så klickar jag gärna på de banners som finns på ap. Även om det inte alltid leder till avslut, så har jag åtminstone gett ap en slant...
Länk

/Udo Dirkelsniff
Länk
Sn
1.381
Snajdaren
BMW 635iA -87
BMW 635i -84
BMW 325i cab -89
BMW 528i -97
BMW 740iA -99
MGB GT -66
Jag sponsrar genom att besöka sidan som helt eller delvis är finansierad av annonsörer som är intresserad av mig som besökare.
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Har inte blivit PRO medlem eftersom jag av princip är emot betal tjänster på nätet. Skulle jag betala för alla forum jag hänger på så kulle det snabbt bli en stadig summa. Men jag sponsrade server bytet på AP 2001 eftersom jag tyckte det var till ett gott ändamål men nu förtiden så sponsras väl AP en hel del genom reklamen kan jag tänka mig.
Pro eller ej, man bidrar ju med intresse (och om man så har, kunskaper) ändå. Jag tycker nog att det är hugget som stucket. Känner man att man vill sponsra så skall man förstås göra det.

Dyrt kan man dock inte påstå att det är, 185 kronor om året = 15 kronor i månaden. Motsvarar väl vad de flesta på detta forum sparar in om man släpper på gasen och räknar till 20 en gång i halvåret ;-)

/Fredrik
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Många bäckar små.....
va? lätta på gasen? hur gör man sånt? står det i instruktionsboken? ;o)
02
179
02Turbo
1600-2 -69
320Touring -98
BMWCS #6908
borde väl stå på sidan efter instrumentering med instruktion hur man använder pedalerna.:P Men du har tegelsten på de 2 högra o reglerar farten me kopplingen lr ??

O==00==O
//Filip
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Tozzy: Hur resonerar du när du säger att du är emot att betala för saker på nätet? Jag menar, bara för att något är på nätet måste det inte vara gratis, eller? Jag säger inte att man måste betala pengar till alla forum man är med i och det är definitivt upp till dig om du vill vara PRO-medlem här, men jag förstår inte riktigt varifrån själva principen kommer.

För mig är det en självklarhet att vara PRO-medlem, så mycket pengar som jag sparat tack vare snälla och kunniga personers tips och råd via den här sajten skulle jag kunna betala >500 kr/år och ändå gå med vinst... :)

Wilhelm Svenselius
Ya
23
YamMan
740 iA -96
Snart Pro..

To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
W2k: Nej det är helt korrekt, bara för att det är på nätet behöver det inte vara gratis. Rätt tjänst kan få kosta en hel del bara den ger mervärde för pengarna. Med Betaltjänsten PRO menar jag att möjligheterna till diverse funktioner som jag hittils inte sett att jag har någon direkt användning för inte ger något mervärde för mej. Jag ser ingen anledning att betala "bara för att" även om det inte är några summor att tala om. Om AP hade kostat för att användas överhuvudtaget så hade det varit en annan sak nu när jag vet hur suverän den är, hade lätt betalat för att bli medlem då. Men om jag hittat AP som ny användare och varit tvungen att betala för att läsa forumet så hade jag hoppat över medlemskapet eftersom jag intagit en strängare inställning till vad jag lägger mina pengar på, stort eller smått.

/Thomas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.