|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har hittat en läpp som man sätter under org. fronten till E39. I sverige på den sidan jag hittat den skulle dom ha 1400:- Men hittade exakt samma läpp i samma fabrikat på en polsk sida för 160:- polska ungefär 400:- skr. Ska man försöka beställa den? vad kan det kosta i frakt etc? För 400:- behöver man ju inte gråta blod om man måste passa in den lite extra. | |
| farfar köper grejer från polen till sin mb c22o -96 skärm o motorhuv.var inga problems med det.o dessutom bra passform o billigare... | |
|
Länkar till dessa sidor? :) __ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
| Har de grejer till E87? | |
|
Lyfter tråden Har beställt flera saker dels till mig själv och dels till andra. Inga problem samma saker fasat till ett annat pris. Finns en uppsjö av olika sidor etc. Det man ska vara uppmärksam på är att inte betala in till okända sidor, sunt förnuft precis som när man beställer i Sverige. Är någon på forumet osäker på språket eller vill att leta upp delar så hjälper jag gärna till. Har även ordnat stora sändningar (karroser) till Sverige för billigare peng än dom olika transportörerna. Preaparatus Supervivet |
|
| Quix, skickade ett PM till dig | |
|
@weeman Har ingenting i min inkorg. Preaparatus Supervivet |
|
| varför inte länka till sidorna direkt i formuet? | |
|
ja gärna en länk. Går ju att använda google translate för att fatta polski :) |
|
|
Här kommer lite länkar. Bara några få som finns. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Ungefär som Tradera, massor av delar från företag. Bara att använda sökfunktionen Preaparatus Supervivet |
|
|
En länk försökte att smita undan Länk Preaparatus Supervivet |
|
| Du vet ingen bra sida med bla m3front,bak,kjolar osv också? | |
|
@ will-i-am Antar då på E46 döma av din signatur. front Länk Bak Länk Kjol/lister Länk Spoiler Länk Allt från samma säljare. Finns även en hel del begagnat som är original fast då dyrare. Preaparatus Supervivet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.