|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
b2600: Det blev inte riktigt som du tänkt, eller?: Länk Själv sticker jag till jobbet nu, trots att jag inte börjar förrän om 1,5 timme... Åker en x-trasväng på några mil först:-) /Magnus Min E24: Länk |
|
|
magnus: jorå,bilen hade mer än va jag förväntade,tyvärr har ja snöat in på prestanda och vill ha nått snabbare(e24 är snygga).men vi får se,eftersom annonsen är gratis just nu så tänkte ja bara prova. mvh |
|
|
OK, jag förstår! Jag blir bara såå glad i hela ansiktet när jag låter blicken svepa över bilens linjer:-) Man får ju även ha i åtanke att bilen är drygt 20 år gammal, och att prestanda inte skäms för sig med tanke på detta. Men det är klart, nån raket e det ju inte... Lycka till! /Magnus Min E24: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Får väl leta efter en M635:a då!!! =) Håller original i vilketfall nästan måttet med en M5 E34 3,6:a i prestanda!! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
| Min är väl inte heller nån raket, men jag blev lite förvånad igår senast. Jag skulle köra om en bil vid 60 kmh och gav det som fanns, för första gången, och nog f*n rör det på sig. Bilen började spinna rätt friskt och gav sig inte förren jag släppte gasen. Nu var det visserligen med mina besiktings/vintersulor med de respektingivande måtten 205/55/16 =/ | |
|
Byt till en lägre utväxling i "klumpen". Paap Reeder har väl gjort det i sin 535:a och den går utav bara pepparn enligt några siffror han visade för något år sedan. Även om motorvarvet ökar på med några hundra varv/min så bör bilen ändå kännas rätt lugn skillnaden blir att den håller varvtal som en "normal" bil. Utväxlingen är ju faktiskt rätt hög i grund. mvh Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
| Tycker iofs min bil varvar lite väl mkt i motorvägsfart men så har jag sportlådan också. Någon som testat båda och vet hur stor skillnad det är? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.