|
|
|
|---|---|
|
Om jag vill skaffa M-paket, alltså spoiler, kjolar etc. till bilen vad är smidigaste sättet att gå till väga på? Jag är inte speciellt händig med bilar själv så jag vill att nån annan gör det åt mig. Beställer man från nån styling sida på nätet och ber en lackfirma montera eller finns det någon som gör hela jobbet? Mvh/cold | |
|
Hej Det smidigaste är väl att köpa det löst samt hitta en lackerare som både är duktig och billig :). Kanske svårt att kombinera detta, men det finns säkert i närheten av GBG. Att lämna in den på BMW för montering tror jag kostar för mycket. Lackfirmor brukar både lacka och montera, jag vet att firman vi sammarbetar med (Moses Bil & Lack TOLLARP) tar 6500:- för lack+montering av Mpaket till E46. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Kolla med Bilskadecentralen Länk i Lerum/Stenkullen. Dom har lackat mitt M-paket med strålande resultat. Han monterar säkert också om du vill och har god erfarenhet av BMW. | |
|
Köpte du M-paket och fick det lackerat där eller? Vart är bästa stället att köpa M-paketet? Har bara sett stylabilen hittills och det låter ju bra... Helst skulle jag vilja hitta nån som beställer, monterar och lackar och gör helhetsjobbet utan att det blir alldeles för tokdyrt. Jag har baksensor på bilen, innebär det nått problem? |
|
| coldhex: Backsensor innenbär inget problem i just monteringen,men de som har en ljusare bilfärg vill vanligtvis ha sensorerna lackade i bilens färg, dock så går sensorerna att köpa färdiglackade direkt från bmw. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.