|
|
|
|---|---|
|
För ett par år sedan så fanns det annonser på blocket (och här på börsen också tror jag) på skinnjackor i mc-utförande med en massa olika logos på. Bla. fanns det en blå/svart/vit som det stod "BMW" på bröstet och på ryggen stod det "BMW", plus att bmw-emblemet satt under texten. Vad hette dom som gjorde jackorna? Vet någon? Tacksam för svar! /mvh R Gustavsson | |
| Har sett dessa jackor samt även även andra mcmärken i skinnaffärer i Spanien när jag besöker morsan i Malaga samt på marknader där, och bland annat på ett ställe där jag brukar köpa skinn ibland och enligt säljare så tillverkas mycket idag i Sydamerika | |
|
Har en sådan själv, en sek ska lägga upp bild (till salu) - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Hoppas att det är denna som du syftar på: 1. Länk 2. Länk - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
salvatore; Näpp, inte den tyvärr=) Den här jackan är blå på axlarna och ner på bröst och rygg, sedan är den svart mestadels har jag för mig. Jag har ju som sagt en själv som ligger undangömd nånstans, bara jag hittar den kan jag lägga upp bilder! /mvh R Gustavsson |
|
| Är sugen på en riktigt BMW Jacka ?? Nån som vet var man kan köpa i Sverige ? | |
| Tyckte jag såg att dom hade skinnjackor av mc-typ när jav var i solna senast. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.