|
|
|
|---|---|
323E21terror |
Jag efterlyser tips om snygga textilgolvmattor till E34. Jag är ute efter en matta som helst skall vara grå eller möjligen svart och ha mycket bra passform och design så det slipper lysa "Biltema" om den. Jag är alltså beredd att betala en slant om mattan/mattorna är schyssta, hoppas någon kan upplysa mig om någon bra och prisvärd variant. farten är min drog |
|
Varför inte köpa BMW original? Köpte mina gummimattor där, tror dem kosta runt 500. Tygmattorna är väll antagligen något dyrare. Annars säljer bildelsimporten tygmattor, www.bildelsimporten.nu |
|
|
www.nfs.nu säljer snygga mattor med perefkt passform, finns både med och utan M loggan tror den utan logga är originalmattor iallafall. Priset är kanske 500:- lite höftat. Surfa in på www.bimmer.tk |
|
323E21terror |
Grejen är den att det ligger redan BMW original mattor på golvet, men vill ha några bra mattor att lägga ovan dessa dels beroende på att jag inte vill skita ner dem och slita på dem samt att det vore skönare med en annan typ av matta som kanske är något tjockare utan att de för den sakens skull blir "zigenarvarning" i bilen. Dessutom är det lättare att tömma grus/skräp då originalmattorna sitter fastskruvade i golvet. farten är min drog |
323E21terror |
www.nfs.nu gick inte att gå in på av någon anledning. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.