|
|
|
|---|---|
|
Köpte en Bmw 330 E46 idag. Länk se även min gamla under "Gamla Fordon" Kommentera gärna. | |
| Riktigt snyggt med rött, snygg bil. Jag saknar min gamla E46 ibland faktiskt!! | |
| Grattis till den nya bilen. Läcker :) | |
| Razvan: Tackar! blir väl lite beställningar framåt våren:) | |
|
BaraBazz: Välkommen till 330 klubben ;) Ser bra ut, hoppas du blir nöjd. Mvh Jimmy |
|
| Jimmyboy: Tack så mkt, kanske dags att gå med i club e46 nu. Gjorde jag inte med min tidigare. | |
| Riktigt fin! Inte helt fel med en 330iM när man går i gymnasiet ;) | |
|
grattis! 330 FTW! :P Såg den på annons vart lite sugen på en sedan måste jag säga! mvh. |
|
|
BaraBazz: Javisst det är ju ett "måste" (efter denna sidan då naturligtvis)som E46 ägare. Trevligt ställe som är på väg att ta fart nu. Vi kommer att ha en hel del träffar nu till våren/sommaren/hösten. Första träffen är den 7/4, då vi tillsammans med Club E36 drar till Elmia i Jkpn. Mer info kommer inom kort inne på klubbsidan. Mvh Jimmy |
|
|
Jimmye: Tack så mycket! Jag är mkt nöjd, har dock inte hämtat bilen. Blir på måndag. |
|
|
Grattis! :) Är också en nybilen 330 ägare. Hämtar denna på tisdag: Länk Tortyr att vänta så länge :( |
|
|
Fredric_ : Ja tackdetsamma, ska du köra med din nu i slaskrusket? själv så ska ja vänta till de börjar bli vår, slippa tvätta den 24/7 o slippa stenskott från alla dessa gruskorn |
|
| Här i gbg är det ingen slask. Så jag kommer köra nu direkt med den iaf. Sen ställa av den nästa vinter istället. | |
| Fredric_: Okej, vissa har en hima tur:) här e de som slaskigast just nu. Eskilstuna. | |
|
Ah ok.. surt :( Ska du inte köra något med den nu? Ställa av den direkt? |
|
| Fredric_ Ja de blir det. Har en skoda pickup att brumma runt i sålänge:D | |
|
komigen grabbar, klart ni ska köra dom! Kör min coupe, inga prblem! Det är ju trots allt inga enzo:s, även fast man själv tycker det :P mvh. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.