|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag är helt ny på detta forum och är intresserad av en 320i 170 hk -01 Jag tänkte höra vad försäkringskostnaden är för en sådan Tacksam för svar En förhoppningsfull blivande BMW ägare | |
|
Omöjligt att svara på, försäkringen bestäms utifrån dig, dvs ålder, ort (område), villa/lägenhet, antal skadefria år etc. Det är alltså bara att ringa runt till alla bolag och be om offerter för att se vad den blir för dig. Själv så betalar jag 5600kr helår/helförsäkring för min, är 30år och bor i villa i en rätt lugn kommun. |
|
| jag betalar 1200/kvartal helförsäkring 28år villa lugn kommun. | |
|
Tack för de uppskattningarna Jag är 35 och bor i radhus i en ganska liten kommun, med garagelänga, vilket borde innebära att jag hamnar på ungefär samma klass som er ungefär |
|
| 24 år o betalar 5800 hos aktsam. Läns ville ha 8000 och folksam ville ha över 20.000... | |
| För en 320 har nog aktsam eller vesta bäst pris. | |
| Både Aktsam och Vesta var dyrare än Länsförsäkringar för mig (kollade i veckan). Inte mkt men de var inte billigare iallafall. Har iofs allt samlat hos LF, förmånskund Länsbonus osv. 35år, villa, liten kommun utanför Malmö | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.