|
|
|
|---|---|
| hej tänkte höra om någon har sänkningsats på sin e32 samt om den blev mkt mer stötig än orginal? rekomenderar ni att byta dämpare samtidigt? är sugen på sänka min e32 ca 3-4cm men vill fortfarande att den går komfortabelt... | |
| Jag har sachsdämpare och sänkfjädrar av okänt märke på min 735:a. Blev ganska mycket stötigare efter bytet, men det blev som en helt annan bil, mycket roligare att köra. Bilen ser även betydligt "piggare" ut. | |
| Jag har sachsdämpare och sänkfjädrar av okänt märke på min 735:a. Blev ganska mycket stötigare efter bytet, men det blev som en helt annan bil, mycket roligare att köra. Bilen ser även betydligt "piggare" ut. | |
|
Inte lite tjatig.. läste alla tre och insåg på tredje att det var samma text jag läst hela tiden.. =) Jag har Bilstein sänkningssats på min BMW 740 men vet inte hur mycket den sänkte, Köpte bilen så. Sen tycker inte jag att den är så hårt eller stötig ___ BMW 740iA Länk |
|
|
Glömde att säga att de är både fjädrar och dämpare från Bilstein monterat och ja.. om du ska sänka så pass så tycker jag att du ska byta dämpare oxå till en dämpate som klarar sänkningen. ___ BMW 740iA Länk |
|
|
Jag har fyra kompletta sänkta fjäderben om det fortfarande är intressant. Har suttit på en 740 -93:a. A A |
|
|
Vad är priset..?? Finns det någon vassare..? Länk |
|
|
Drygast! Du har Powerpost. A A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.