AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.136

Vart hitta eftermarknads ACS kit?

Menar detta>
Länk
Länk
Länk

Länk

Blir hårt i byxan när jag ser denna bil :)

Letat på div ebays mm. Inte hittat något.

___
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Klockrena hjul och PERFEKT sänkning UTAN framåtlut så ska det se ut!!! Robber ha haa vart det hårt av damen i bilen eller en kombination:-))

Mvh Danne Forsberg
Daniel> nää damen kan de behålla finns goare där ute ;)
Speedart verkar ha detta kit. Dock svarar de inte på telefon och mail. Någon som vet mer om detta?

__
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Da
1.734
Daniel.F...
Har mailat dit! säger till om jag får svar...
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Lyssna med OCL Brorssons som är AC Schnitzers svenska återförsäljare : Länk allt enligt ACS egna hemsida.
Daniel F> Mejlat de varje vecka sen december. Inga svar än :)

__
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Fick tag på de nu via telefon! De har bytt leverantör så kiten finns inte kvar :( bummer

__
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Hewi> Får man tag på ett original ACS kit så lär de kosta en 20k+ sen lack, inpassning mm på det så det finns inte. Billigare att köpa en ACS S5 Silouette då.

__
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Kolla ebay.de och mobile.de
Da
69
DaAddez
Bmw 525iM -90
hon sitter ju på fel sida:P

/// Andreas
Da
1.734
Daniel.F...
Här är priser till e34 Länk

Mvh Danne
M.A.> Kollat de samt de flesta andra ebays

Daniel F> De verkar inte sälja bakkjolen, ca 10k för fronten och sidokjolarna iaf. Inte helt åt helvete iof.

__
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

OFFTOPIC:
Har varit i kontakt OCL Brorsson ett antal gånger ang. min 330Ci ACS3 ( Länk ) och kan bara instämma med att dom är kassa på att svara på frågor och mail. Har mailat dom många gånger utan svar och även ringt dom men då hänvisar de bara till att jag ska lägga ett mail och sen återkommer dom.... Yeh right!

Ska nu ta mina frågor direkt med ACS i tyskland, dom svara direkt på sina mail iaf. I nästa mail ska jag oxå skriva om hur OCl Brorsson dissar ACS-kunder.

Robber, lycka till med din ACS styling! Jag kan inte trivas bättre med min än vad jag gör :) Visst det är löjligt dyrt, men snacka om "finisch" och passform!

Mvh Jimmy

Jimmyboy> Trisst, finns mycke oseriösa företag där ute som bara vill ha snabba pengar. Hoppas jag hittar någe vettig ACS försäljare snart...

__
Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.