AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.366

se upp med z3m coupe

Sida 2 av 2
Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03
gunsnroses;

det undre stycket i ditt inlägg var något av det mest irrelevanta jag läst på forumet. jag är själv 22 år och klarar utan problem av att äga två z3:or, varav en m-bil. i ett land som sverige kan ens ekonomiska situation vara av väldigt skiftande grad, ung som gammal.

Mo
133
Mortaz
M5 -00
M Roadster -98
Håller med Jonte.
Är också 22år äger en M5 e39 och tills nyligen även en crosscountry -02a som jag inte gjorde mig av med utav ekonomiska skäl utan praktiska.
Har inga problem med att hålla efter M bilen för den delen hlr , så som sagt ens ekonomiska situation och möjlighet att sköta en bil är knappast spikad efter hur många vintrar man sett.
Visa användare
193
m5_olli
M5 3,6 Macaoblau-92.

325D 2009
Håller med jag oxå, Själv är jag 18 år och äger en Bmw m5 e34 92 i super fint skick, och bilen handtvättas minst 3 ggr i veckan och sköts och körs som den ska, och servas på bmw vid de miltal den ska servas och har aldrig varit vinterkörd, och bilen och allt som köps har betalats själv av egeninkänade pengar

BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad
Visa användare
56
jonas k
M3 E46 Cab SMG
men hallå ni som klagar på att det e oseriöst inlägg, varför??

ingen bryr sig väl om ni har råd eller inte med era bilar. inlägget skapades för att varna andra från en oseriös säljare. missade ni det? sen kvittar det om man e ung eller gammal...alla kan ju ta lån men den inte klara av resten...

Mo
133
Mortaz
M5 -00
M Roadster -98
Ja precis för att varna om en oseriös säljare.
Vad har det då att göra med hur många år man fyllt och ens möjlighet att sköta en bil därefter.
Svarade på inlägget av samma anledning som du svarade just därför det störde mig.
Sen att alla inte behöver ta lån är en annan femma men men.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.