|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag undrar om det finns nån recension på 325an när den kom 93 som coupé? i tex Bilsport eller nån annan motortidning? Är det nån som vet nån länk till en av scannad tidning eller nån som kanske har den? Hade varit intressant läsning :) Tackar för svar | |
|
EDIT: Menade såklart 1993 när VANOS kom =) |
|
|
Även jag hade varit intresserad att hitta så många E36-Recensioner som möjligt, exempelvis 318is , årsmodell hade inte spelat någon roll... www.automotorsport.se är nog den enda jag hittat som har ett par E36or i testarkivet, både nya och begagnade. |
|
|
Tack mixim :D ÄR det nå fler som vet? Har läst gamla recensioner av Cossies när jag hängde på Ford forumet, tänkte att det måste finnas för BMW också :) |
|
| Har letat på www.automotorsport.se men hittar knappt några, måste man vara medlem för att få tillgång till alla i test arkivet? | |
|
Ett så gammalt test finns knappast på tidningarnas nätsidor. Ett sätt är att googla sig fram på diverse språk. Ett annat att kolla teknikensvarld.se där man kan söka tester och beställa gamla nummer. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
| Ok, jag tänkte om det fanns några användare här som satt på gamla nummer som de hade scannat och laggt upp för andra medlemmar. | |
| Teknikens Värld testade en gång i tiden 325i mot Mercedes C280. Tror det var årsmodell 1994. Det var på den tiden Teknikens Värld alltjämt höll en hyfsad klass på sina biltester. | |
|
Agro, välj BMW och 3-Serie så... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.