|
|
|
|---|---|
|
Det är snart dags för fälgköp och jag hade tänkt mig svarta med eventuell kromad kant. Någon som vet av nån silverfärgad E46 med svarta fälgar som skulle kunna länka en bild? Det skulle verkligen uppskattas! M3'an på Garaget behöver ni inte länka, den har jag sett! :) Mvh, Peter | |
|
Lite snabba bilder som jag hittade Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Tusen tack Razvan, dig kan man alltid räkna med! :) | |
|
:) Vissa är anthracitfärgade men ändå "lite" svarta om man säger så. Tycker der är rätt läckert på en silver bil Ha en trevlig helg |
|
|
:) Vissa är anthracitfärgade men ändå "lite" svarta om man säger så. Tycker der är rätt läckert på en silver bil Ha en trevlig helg |
|
|
Ja det är snyggt! Har en del svarta detaljer på bilen, så tror det skulle passa bra med svarta fälgar också! Länk Däremot har jag sökt som en galning efter en silvrig bil med svarta sidospeglar (som jag tänkt beställa från dig till våren), vilket verkar vara lite ovanligare. Skulle du nu veta av någon sådär på rak arm får du gärna posta den med! ;) Trevlig helg! |
|
| Länk | |
|
Snyggt på en vit bil iaf! Åter igen, tack! :) |
|
gretzky |
Ang.svarta fälgar så har både Specialfälgar och OCLBrorssons några nyheter på den fronten. Tycker också det e grymt snyggt på en silverbil.. dieseldoris |
| Jag har en prisfråga för iForged Aero i svarta ekrar i 19tum utförande för en Z4a. undrar vad dom skulle kosta ungefär.. | |
| Om dte är nåån som kan länka en bild på svarta iForged fälgar på en Z4, hitta inga på deras galleri | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.