|
|
|
|---|---|
|
Jag har just köpt en M-front men det saknas dimljus=( Någon som vet/gjort om man kan montera original dimljusen från den gamla fronten? Någon som gjort det<? Eller någon som har liggande eller vart man kan få tag på det billigt..! Tacksam för svar! Bilen är en e39;a Mvh oskar | |
|
Dimljusen från din gamla stötfångare passar ej. Är i samma sits. Ska köpa nya själv och har hittat på dimljus i USA för 65 dollar + frakt. Det blir under halva priset mot att köpa i Sverige även om man skulle åka på tull och moms. Om du är intresserad kanske vi kan samköpa för att få bättre pris på frakten. Se länk: Länk MVH David B |
|
|
Hej! Har du hunnit beställa dimljusen? Jag är intresserad av att hänga på. Vad tror du totalkostnaden blir inkl frak, tlull och moms? Hälsningar Per i Norr |
|
markus00 |
Dimljusen är samma på M5 E39 stötfångaren och M3 E46 stötfångaren om det kan vara till någon hjälp. |
|
Har ni kollat här Länk |
|
|
Hej oo=00=oo! Jag är intresserad, Kontakta mig på e-post pama@glocalnet.net om du tänker beställa så gör vi upp om betalningen och villkoren i övrigt. Hälsningar Per i Norr |
|
|
Pama ! Jag har varit i kontakt med ett par firmor i USA angående beställning av flera par dimljus och vad som gäller. Väntar på svar från dem. Hör av mig när när jag fått svar och när beställning blir aktuell. Fler som är intresserade ? Du kan väl kolla på deras sidor och se om det är något annat du önskar. Bif länkar: Länk Länk Funderar även på att köpa M-pedaler på detta stället! Länk MVH David B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.