AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.652

Kolla denna BMW 330 -03 från GARAGET.ORG

Ba
105
BaraBazz
Bmw 318i E46 -Såld
Bmw 330iM E46 -Såld
Bmw 330ci Cab E46 -Såld
Bmw M3 SMG II E46 -Såld
Bmw 523iM -Äger
Länk

Allt ser grymt nice ut på dom första bilderna, M-Paket, faceliften och 19" Fälgar. Ser lite hög ut i aktern men inget större fel. Sen kommer man till interiörsbilden och blir helt chockad! Tygklädsel som ser skitigare än skitigast ut, elhissar fram, hemska lister, ingen farthållare eller nåt, gammal ratt etc.

Har tidigare ägare rensat bilen på M-utrustningen eller har denna person laggt upp en 318 från 1999 som han köpt av en kille som faceliftat den i tyskland? Jag tror nog att det är det sistnämnda.

Men att detta skulle vara en Bmw 330 M-Tech II 2003 kommer ja aldrig tro.

Hur tror ni de ligger till i detta fall?
Det var en eftermonterad M-paket.Det ser man på cromade lister.
Det var en eftermonterad M-paket.Det ser man också på cromade lister.
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
tror du är rätt ute med en 318:n, den har i alla fall inga kromringar runt instrumenten, som jag har på min -02:a. sedan tror jag inte den intredningen fanns -03, och den ratten fanns absolut inte! Jag tror faktiskt inte ens bilderna är på hans bil, eftersom de är tagna i Tyskland. Kanske han bara ville visa fälgarna?

Mvh Johan
Jag tror att bilderna är fixade nu då de ser fullt normalt ut :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
jupp, fast bilderna är fortfarande tagna i Tyskland....//Johan
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag såg också den där interiören och det verkar vara lite lurt med det hela.

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Ba
105
BaraBazz
Bmw 318i E46 -Såld
Bmw 330iM E46 -Såld
Bmw 330ci Cab E46 -Såld
Bmw M3 SMG II E46 -Såld
Bmw 523iM -Äger
skrev till han om de verkligen var en 330 då insidan såg ut som den gjorde, detta svaret fick jag:

"ja tatt bort allt ska sätta till mp3 stolar osv pedalerna ska på de e från hamann så men de inga elhisar bak o ratten ha ja i garaget håller på fixa i ordning nu på bilen så vill du sälja din bmw eller"

Nån här som fattar nåt?
da
527
dallev79
525iM Touring -01
Hur kunde du bedömma att: "Tygklädsel som ser skitigare än skitigast". Jag tyckte att den såg fräsch o ren ut. Att det är eftermonterat M aerodynamik paket är dock uppenbart. Däremot så är det en facelift, det ser man på lyktorna o blinkers.
Ba
105
BaraBazz
Bmw 318i E46 -Såld
Bmw 330iM E46 -Såld
Bmw 330ci Cab E46 -Såld
Bmw M3 SMG II E46 -Såld
Bmw 523iM -Äger
dallev79:

han har lagt in andra bilder på interiören nu de e inte samma bils insida som bilderna e på nu.
Varför måste aerodynamikpaketet vara eftermonterat? Det gick väl att beställa separat, utan M-sportpaket?
Att bilen skulle ha eftermonterat M-sportpaket är i alla fall het felaktigt. Bilen på bilderna har ju inget M-sportpaket, bara aerodynamikpaket.
Oj, jag såg nu att främre stötfångaren är från en coupé, och trösklarna är standard.
Ja stötfångarna är nog eftermonterade! :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.