|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Nybliven förstagångsBMWägare som jag är, har jag lite att sätta mig in i. Jag undrar hur man ser vilken av de tre stereovarianterna (fabriks- alltså) som sitter i bilen. Den förre ägaren visste inte, men sa att det nog inte var den mista. Det sitter bla. en "Audio"-knapp (ingen audio - DSP) till höger snett ovanför displayen. Det händer ingenting när jag trycker in den. Vad har den för funktion om jag inte har ett PSP-system? // Henrik | |
|
Ser den ut som min Länk så är det en Business. Audioknappen är för att växla från färddator till stereo, och även telefon, om du har det. BMW CS #5206 |
|
|
Hej, Man måste skilja på radio och förstärkare. Förstärkaren finns i 3 modeller: standard, hifi och hifi / professional DSP Finns det ingen dsp knapp så har man en av de två andra förstärkarna och högtalarpaketen som är bundna till dem. Radion finns sedan i 3st grundmodeller: reverse, business och professional. business och pro finns förutom med bandare även med md och cd under band / cd / md slotten ska det stå vilken variant man har. Är ni osäkra kan ni alltid titta på det ihopvikta pappret som skall finnas under passagerarstolen fram. På detta står ursprungliga utrustningslistan. Sen finns det en upsjö navigations radiomodeller också.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.